I.rész idézete : Lassan már nem merek boldog lenni , mert akárhányszor , amikor boldognak éreztem magam mindig történt valami rossz !

2012. április 27., péntek

8.rész : - Végeredmény

Sziasztok! Meghoztam a frisst bár kicsit elszonytyolodtam mivel csak 2  véleményt kaptam az előző részhez , de nagyon szépen köszönöm azoknak akik irtak . A dijakat is köszönöm . Remélem több véleményt kapok és akkor még lehet szó hamarabb jövésről is . Akik valamilyen kérdéssel kerestek meg azoknak válaszoltam igaz kicsit későn , de most van a suliban a nagy hajrá és tartanom kell a tempót . Na mindegy is erről nem is szeretnék többet mondani , mivel nem hiszem , hogy érdekelne valakit . Klaus története már megvan a fejemben :D és ennek nagyon örülök . Grace és Damon története ugyanúgy folytatódik , mint eddig . Remélem tetszeni fog bár ez nem lett izgalmakban teljes , mert azok a részek csak most fognak következni . 
Jó olvasást , hatalmas mackóölelést és mindenkinek kellemes hosszú hétvégét ! :D 
 
''Nincs lehetetlen, mert ha rá vagy kényszerítve valamire, akkor azt megcsinálod.''
Végeredmény 

A könyvtárba sikeresen elintéztem mindent , majd elköszöntem Mrs. Brauntól , aki mindig is szívesen segített , ha nem találtam valamit . Idős volt már , de akárki is betért a város könyvtárba ő mindenkinek olyan lelkesen mesélt a kedvenc könyveiről , hogy aki nem ismerte az biztosan kivett egyet az idős néni kedvencei közül . A néni kedvenceinek már külön polca volt és onnan a legtöbbet rám is rám tukmálta már , de egyik kedvencben sem csalódtam még .  A legtöbb ugyan tele volt erotikus jelenetekkel , ami kicsit fura volt számomra , hisz kigondolná , hogy az ősz hajú nénike ilyeneket olvass ,de akárhányszor rágondolok mindig mosolygok . A rongyosra olvasott Büszkeség és balítélet vettem ki , amely az örök kedvenc marad számomra . A táskámba rejtettem az értékes Austen könyvet , majd búcsút intve a hatalmas könyvkupacnak elindultam Bridgitékhez , akik pontosan szembe laktak a könyvtárral . Ez mindig is kapóra jött hisz rengeteget látogatom a könyvtárat és a barátnőmet . Ha elindulok az egyikhez mindig kikötök a másiknál is . A lábam ugyan fájt még , de sokkal jobb volt , mint a tegnap . Kicsit bicebócán jártam és örültem mikor barátnőm kényelmes ágyán elterülhettem .  Ő nevetve fogadott , majd megkérdezte , hogy megint azért vagyok vidám , mert a könyvtárba jártam . Egy bólintással feleltem , ő pedig vidáman feküdt le mellém . Anyukájának vagyis Mrs. Allison irt egy SMS-t , hogy ha lehet hozzon fel üdítőt és mellé egy kis nassolni valót . Egyáltalán nem értettem , hogy miért Sms-ezik mikor alig pár méterre van a szobája a konyhától . Értetlenül néztem rá .
-Tudod anyu , azt mondta , hogy szeretne megtanulni SMS-t írni , így megegyeztem vele , hogyha elmehetek a bálba , akkor megtanítom . Elengedett , ezért itthon Sms-ezünk , ha szobába vagyunk .Elég jól halad .
-Ez egy nagyon jó egyezség .Kár , hogy nálunk mindenki tud SMS-t írni  szóval ez nálunk kilőve . De én is mehetek a bálra , amúgy sem hagynám ki tudod benne vagyok a szervezésbe . Jó , hogy mondom fel kell hívjam Haleyt , hogy találkozzunk a Robertben , a szervezés megbeszélése miatt . Jaj Brid , annyira fel vagyok pörögve végre kaptam egy kis teret és ott leszek a bálon ami szervezésébe én is benne vagyok .
-Látod jó egyezséget kötök én a mamámmal . Grace komolyan elmész a Robertbe ? Eddig sehová nem akartál menni este . Ne menj ma , hisz voltak azok a támadások , tudod . Menjek veled ? Tudod , hogy örülök , hogy örülsz Graceim , de nem kéne menj . -próbált győzködni .
-Brid tudod , hogy szeretlek és sokszor hallgatok rád , de most végre eljárhatok , ha nem is mindig ma igen , szóval kihasználom . A támadások miatt meg nem félek .
-Oké te tudod ! Van egy jó hírem ! - pattant hirtelen fel .- Képzeld Cody elhívott a bálra . Igen a bátyád Cody . Istenem de rég  vártam már erre és ma megtörtént kár , hogy nem voltál ott . -ugrándozott
-Szurkolok nektek , összeilletek és a végén sógornők leszünk .– pattantam én is fel és vidáman ugrándoztam a barátnőmmel . Mrs .Allison megérkezett az üdítőkkel és nassikkal , majd elmondta , hogy örül , hogy lát .
-Te barátosném a jóképű ám titokzatos Kollal jössz ?
-Nem tudom Brid , lehet . Lehet , hogy csak  felügyelni fogok a többi tanárral . De mutasd a ruhád , hisz a bátyám nem csak az eszedért visz el , ha jól ismerem Codyt .
-Oké , itt van . - vette elő a szekrényéből a vörös gyönyörű ruhát . Nagyon gyönyörű volt kisebb az én ruhámtól , tele gyöngyökkel , de mese szép . Teljesen Bridhez illet . Tudtam , hogy Cody valamikor rájön , hogy micsoda kincs és végre otthagyja Missyt . Régóta szeretik ők egymást csak egyikük sem merte elmondani a másiknak . Bridet ugyan egy nyúlfarknyit sajnálom hisz Cody nem tud neki mindenre magyarázatot adni ,de ha összejön a dolog mindenben a segítségére leszek a bátyámnak , hogy megtudja óvni Bridet és ne jöjjön rá , hogy vámpírvadász a szerelme .
-Lélegzetelállító! -léptem a ruha felé , megsimogattam majd az üdítő felé nyúltam . Előkaptam a táskámból a telefonomat miközben szürcsöltem a pohárból . Brid visszatette a ruháját a szekrénybe , majd hatalmas szemeivel rám bámult .
-Szia Haley ! Mi lenne , ha találkoznánk kb . 15 perc múlva a Robertben és megbeszélnénk a bál részleteit ?- kérdeztem , mert bár voltak többen a szervezési bizottságban , de a fontosabb kérdéseket én és Haley döntöttük el .
-Szia Grace ! Nekem jó , akkor ott találkozzunk viszem magammal a papírokat is . Egyébként örülök , hogy meggyógyultál épp ma beszéltem a bátyáddal . - mondta
-Akkor 15  perc múlva és ott tudunk beszélni . Szia Haley ! - búcsúztam el .
-Szia Grace ! - nyomta ki , furcsa még egyetlen telefonhívást sem kaptam otthonról ,tehát előnybe vagyok és még nem vették észre , hogy eljöttem . Megtapsoltam magam mire Brid furán nézett rám . Megettük a nassit , majd elköszöntem és már indultam is  a Robertbe . Hamar megtettem az utat  , mert nem akartam , hogy idő előtt megtaláljanak és hazarángassanak . Amint beléptem a bárba meg is láttam Haleyt az egyik sarok asztalnál ülni . Egyedül volt egy csésze kíséretébe . A bár elég zsúfolt volt , mivel minden este ideje járnak az iskolások , fiatalok ,középkorúak . Port Greenben ez volt a leghíresebb kávézó . Kimanővereztem pár ember között , hogy elérhessek Haleyhez . Egy mosollyal fogadott , majd rendelt nekem is egy forrócsokit . Neki is kezdtünk  a szervezésnek hisz a nagyja még nem volt meg állítólag Haley nem akart nélkülem belevágni mindenbe, ezért megkérdezte Codyt , hogy mikor megyek iskolába . De állítása szerint itt sokkal könnyebb megbeszélni mindent , mint az iskolába , ahol állandóan megzavarnak minket . Örültem , hogy végre ez a nap úgy telt , ahogy minden napnak telnie kellene . Végre önfeledten kezdtem neki a szervezés nehéz munkájának . De amilyen nehéz olykor megszervezni egy bált annyira jó nézni , hogy az emberek jól érzik magukat rajta . A sok táncos párt , ahogy egymásba fonódva táncolnak , a vidám arcokat , amint italt öntenek és viccelődnek egymással . Még az állandóan kritizáló Missy sem tud ilyenkor belekötni semmibe . A telefonom jelezte , hogy SMS-t kaptam . Szóval otthon rájöttek , hogy nem vagyok otthon  . Most leszek szerintem bajban . Előhúztam a telefonomat a táskámból közben pedig tovább beszéltünk a díszletről . Nem tudom miért , de ez az egyetlen alkalom , hogy nem izgat , hogy mit kapok büntetésül a kiszökésemért . Nem érdekel milyen leszidást kapok . Damontól kaptam az üzenetet , ami fura , mert fogalmam sincs kitől és miért van meg neki a telefonszámom .
''A fogadást megnyertem . Szóval jössz velem edzeni és a bálba is én leszek a kísérőd , mint ahogy , azt megbeszéltük . Látom tényleg sikerült észrevétlenül kiosonnod , komolyan nem is hallottuk Elijahval . Egyébként jó lenne , ha már hazafelé indulnál ugyanis a bátyád elment megkeresni és apád már  falon van az idegességtől , mert azt hiszi , hogy elraboltak . Damon ''
U.I. Nyertem !!!!!!
Felnevettem , majd mosolyogva visszaírtam neki miközben Haley felírta  az ötleteinket .
''Gratulálok bár biztos voltam benne , hogy megnyerem . Ezek után nem hiszem , hogy apám el fog engedni , szóval , azt hiszem akkor én nyertem .Körülbelül fél óra múlva otthon leszek . Mondtál nekik valamit , hogy hol vagyok ? Grace ''
Két perc sem telt el már kaptam az üzenetet
''Pedig Elijah a szavát adta , hogy elenged bármi áron , szóval kicsi Grace vesztettél igyis úgyis . Nem mondtam nekik semmit , bár feltételezik , hogy a barátnődnél vagy . Ezért Cody elindult hozzá . Apád ferde szemekkel nézz rám , biztos vagyok benne  , hogy azon gondolkozik , hogy idézzen-e meg . Azt hiszei tudom , hogy hol vagy . Tényleg hol is vagy ?
Felhívtam hamar Bridgitett Haleytől elnézést kérve és megkértem , ha a bátyám odaér nem mondja el , hogy hol vagyok . Ő nem értett semmit , de miután elmondtam neki , hogy mindent elmesélek csak ne mondjon neki semmit , kelletlenül de belement . Innentől már semmi probléma nem volt és nyugodtan visszaírtam Damonak .
''Akkor gratulálok a nyertesnek , bár szerintem csaltál . Cody el van intézve és nem fogod belőlem kiszedni , azt hogy hol vagyok . Maradjon ez az én titkom és azé akivel vagyok . Azt hiszem találkozzunk este amikor mindenki előtt leordítja apám a fejemet . Szia Damon ''
Haleyvel tíz perc után már nagyon jól álltunk és megrendeltük a következő forrócsokit .
''Nem csaltam ! Kivel vagy ? ''
Nem írtam neki vissza , mivel tényleg úgy éreztem , hogy ez most senkire nem tartozik . Haleyvel véglegesítettünk mindent , majd kifizettük az italainkat és megegyeztünk , hogy holnap együtt mutatjuk be az igazgatónak a terveinket . Elbúcsúztunk , majd hazafelé indultunk . Egy darabig együtt mentünk , de ő hamarabb hazaért így a fele utat egyedül tettem meg . Sikeres volt ez a nap és végre teljesen átlagosnak érzem magam , aki ha szükség adatik kilopózik otthonról . Bár az én esetemben ez délután volt míg másoknál este . De ez így van jól  , legalább tudtam valami hétköznapit is csinálni . A bejárati ajtó előtt vettem egy mély lélegzetet és a szívem is a duplájára kapcsolt . Ahogy rátettem a kilincsre a kezem az kicsapódott én pedig majdnem beestem rajta. Szobor merev pózba álltam meg a lélegzetem elállt a szívem még hevesebben vert , amint megpillantottam az apámat .
-Indulás a nappaliba !- utasított miközben az ajtót még szélesebbre  tárta . Összeszedtem magam , majd kezdeti bátorságom elszállt és elindultam a kijelölt helyre . A nappaliban jelen volt Lara , Damon és a bátyám . Lara aggódóan vizslatott , Damon vidáman rám kacsintott míg  Cody villámokat szóró szemekkel figyelt . Leültem a számomra kijelölt helyre .
-Hol voltál ? Miért szöktél el ? - kérdezte apám .
-A könyvtárba voltam , majd pedig egy ismerősömmel találkoztam a Robertben . Nem szöktem el csak elmentem két helyre . Semmi rossz nem volt ebben .
-De elszöktél , mert nem szóltál , hogy elmész . Tudod mi minden történhetett volna veled ?
-Tisztába vagyok vele , hogy megtámadhattak volna , kirabolhattak volna vagy találkozhattam volna egy vámpírral . Tudom , de egyszerűen szükségem volt arra , hogy kicsit elmenjek itthonról .
-Örülök , hogy megértetted , hogy mi minden fenyeget téged !- lépett közelebb apám – Szólhattál volna és rendeltem volna valakit melléd és akkor nem lennél ekkora bajban .
-Nem akarok többet félelemben élni ! - fakadtam ki – Hát nem érted igaz ? Másra sem vágyok , mint arra , hogy végre úgy élhessek addig a napig amíg találkozom Klaussal , mint egy átlagos ember . Szükségem van arra  , hogy esténként elmenjek a barátaimmal a kávézóba , de felügyelet nélkül . Nem akarok tovább így élni ! Cody elmehet bárhova én néha , nem minden este , néha miért nem mehetek sehova , felügyelet nélkül ? Ez olyan nagy kérés ? -vallottam be az igazat
-De te nem vagy átlagos ! Nem érted ? -förmedt rám
-Tudom , hogy nem vagyok átlagos ,tudom , hogy nem lehetek olyan , mint a többiek ! De egyszer az életben nem mehetek úgy el , hogy végre kicsit is úgy érezzem magam , mint egy normális ember ? Azt hiszed , hogy nem tudom mi vár rám ? Tudom , hogy nem nagy esélye annak , hogy túlélem a találkozást Klaussal . De akkor minek ekkora felhajtás csinálni ? El szeretnék menni esténként a barátaimmal és nem mindig fényes nappal járni az utcán kísérőkkel .
-Tudom Grace , hogy mire vagy képes és biztos vagyok benne , hogy túléled a Niklaussal való találkozást . De nem engedhetem meg magamnak azt , hogy elveszítsem a lányomat .
-Nem veszítenél el , hát nem érted ? Csak enged , hogy jól érezzem magam . Attól , mert egy héten egy este nem vigyáz rám senki attól még ugyanúgy a lányod leszek . - öleltem át .
-Nem szeretlek fiúk közelébe látni . - mosolygott rám ,de komolyan gondolta .
-Nem vagyok olyan ! Egyességet kötünk , mert  ,ha nem tudod jól , hogy egy boldogtalan emberré változok ,aki a halálán gondolkodik .
-Nem szeretlek boldogtalannal látni . Egyezséget kötünk viszont vannak feltételeim . A mai büntetésed sem maradhat el !
 

3 megjegyzés:

  1. Szia Drágaságom !!
    Bocsi hogy csak most írok de nagyon beteg vagyok !! Imádtam ezt a fejezetet !! Főleg amikor Grace sms-ezett Damonnal !! Olyan arik voltak !!! Grace nagyon kis cseles , jó kis szökevény lenne belőle . Ja és Elijah és az ő aggódása nagyon cuki volt !! Látszik rajta hogy nagyon szereti Gracet és hogy nagyon jó apa . Damon és Grace kapcsolata hát már nagyon várom mikor mélyül el . Kiváncsi vagyok milyen bűntetést kap majd Grace .
    Szóval sok mindenre kiváncsi vagyok !! Már iszonyatosan várom a kövi fejezet!!
    Ja és nagyon szépen köszönöm hogy benéztél hozzánk és köszi a kedves sorokat is !!
    Siess a kövivel !!
    MIllió és ezer puszi és persze hatalmas mackóölelés : bianka

    VálaszTörlés
  2. Szia Nalla :)

    Te drága, most olvastam a kis kifakadásodat.Biztosítalak, hogy nagyon sokan olvassák a blogodat és biztos, hogy imádják , mert nagyon tehetséges vagy csak egyszerűen emberek vagyunk és úgy vagyunk vele, hogy jaj majd a következőhöz én is kommentelek, meg biztos ír rajtam kívül egy csomó ember is és hát mindenki ugyanazt írja le (könyörgünk, hogy gyorsan hozd a következő fejit; hogy nagyon tetszett és csak így tovább stb.) és fogalmunk sincs, hogy neked ez mennyit jelent. Bele sem gondolunk abba, hogy te legalább annyiszor nézed, hogy hány komment érkezett a részhez, mint mi hogy fent van-e már és bár én megígértem magamnak, hogy mindig írok a te fejezeteidhez most én is elfelejtettem. De amikor olvastam a bejegyzésed úgy éreztem, hogy az az 5 perc amit én azzal töltök, hogy megírom neked nagyon sokat jelent, ezért megtettem és ígérem meg is fogom mindig.
    És most a részről: nagyon tetszett, de ezzel nem mondok sok újat. Imádom ahogy írsz és ahogy megformálod Grace karakterét. Az előző részhez már írtam komiban, de azért most is ideírom, hogy egy kicsit hiányolom Kol karakterét bár remélhetőleg hamarosan ő is felbukkan. Nagyon Szeretlek , mindannyian nagyon szeretünk ebben biztos vagyok.

    Ölel csókol
    Bianca

    VálaszTörlés
  3. szia.
    Olvastam a kifakadásod,és tökéletesen megértem.Mivel nálam sem veszik,az emberek a fáradságot,hogy megköszönjék a munkánkat.Egyszerűen elsem tudják képzelni,hogy mennyit jelent nekünk,ha legalább egy köszönöm,tetszettet írnának minden fejezethez,de sajnos ha akarunk ha nem,akkor sem tudunk változtatni.Annak ellenére fantasztikusan írsz és a történeted is valami lebilincselő.Én szinte tűkön ülve várom minden egyes fejezetedet.Ez az előzetes eszméletlen volt,elnyerte tetszésem és köszönöm mindenki nevében,hogy megírtad.Remélem hamar összeszedik magukat az olvasok és megerőltetik magukat,hogy olvashassuk a következőt.Sok puszi (L)

    VálaszTörlés