I.rész idézete : Lassan már nem merek boldog lenni , mert akárhányszor , amikor boldognak éreztem magam mindig történt valami rossz !

2012. április 14., szombat

Kompromisszum , ha ti is akarjátok !

Sziasztok ! Köszönöm mindenkinek a jókívánságot az állapotom kicsit javult és jobban is érzem magam . De nem is , ezért jöttem . Mint ahogy a bejegyzéscíme is elmondja kompromisszumot szeretnék veletek kötni . Arról szólni , hogy most kaptok egy kis ízelítőt a következő részből ... kapok hozzá kettő darab véleményt és még ma hozom az új részt ! Benne vagytok ? Mivel elég jól haladok az írással és az ihlet manó is meglátogatott , ezért ma már a 9. részt írom . Elmondom csakis nektek , hogy Damon egyre szimpatikusabb lesz . Mivel eddig maximum 3 véleményt kaptam a részekhez , szeretném , ha ezek után változna a dolog . Nem akarok bevezetni semmilyen kommenthatárt , mert valljuk , azért be , hogy mindig előbb hozom a részt így nem is tudnám betartani a kommenthatárt . Tényleg szívből örülök , annak , hogy kapok egyáltalán valamennyi véleményt , de szeretnék többet . Ezért ma kaptok ízelítőt , ha kapok rá két kommentet kaptok részt , ha nem akkor csak valamelyik hétköznap . Egyébként örülnék neki , ha megírnátok , hogy mivel lehetne a blogot kicsit ''ismertebbé''tenni ! Előre is köszönöm és kérlek titeket válaszoljatok ide megjegyzés formájába nem úgy , mint a múltkor . Tehát kérek szépen véleményeket az ízelítőhöz és valamilyen javaslatot az ''ismertebbé ''válásra . 
U.I. Az előző részek véleményeire válaszoltam . A chatbe válaszoltam , a szavazást mint ahogy , azt láttátok lezártam az információkkal is nemsokára jövök !Hatalmas mackóölelés :)

Ízelítő : 

Miután megnyugtattam Bridgitett és megegyeztünk , hogy délután átjön , megebédeltem közben pedig a nemkívánatos vendég is elment és nem rontotta mellettem a levegőt . Nem mintha nem értettem volna meg a velem kapcsolatos tevékenységeit , de azért van egy határ , amit a kedves kis vendég megszegett . Mégpedig , azt hogy semmiféle önös érdekből nem ölünk meg olyan embereket , akik semmiről nem tudnak . Márpedig Damon , ezt csinálja . Olyan embereket öl meg , akik semmit nem tudnak a természetfeletti világról ,akik kívülállók és nem tehetnek semmiről . Apám miután befejeztem az ebédet hazajött és elmondta , hogy Damont ezennel hivatalosan is bevették a ''csapatba'' . Egyáltalán nem értettem , hogy hogy kerülhetett pont ő be a ''csapatba''hisz tegnap még pont ő akart halottnak látni és a szójátékát már meg sem említem .
-Grace ma reggel , miután Kolt elküldtem ő maga ajánlotta fel a segítségét .
-Miért is tenne ilyet ? Hisz mindannyiunkat utál !Főleg engem , mert emlékeztettem Elenára és Katherinere , rólad említést sem teszek miután elárultad őket . Ezek után , hogy hihetsz neki , hisz több tapasztalatod is kéne legyen !- förmedtem rá
-Megértem , hogy ezeket mondod hidd el én , sem voltam ezzel másképp . Aztán rákérdeztem és elmondta , hogy ő is éppen annyira halottnak akarja látni Klaust , mint mi . Neki is tönkretette a kapcsolatát Elenával .
-A te döntésed , de el ne felejtsd , hogy én mit mondtam . - álltam fel , majd bicegve elindultam a szobámba . Alighogy beléptem a frászt hozta rám Damon . Ott ült a megvetett ágyamon .

3 megjegyzés:

  1. Sziaaa.
    Itt is vagyok és várom az új részt.
    Nos,meglepett hogy Damon és csatlakozott hozzájuk.vajon miért?
    Segíteni akar vagy csak ártani Gracenek?
    Rengeteg kérdésem van és ez a kis ízelítő után már tűkön ülök.
    Én várom.Remélem hamar tudod, hozni..
    puszillak

    VálaszTörlés
  2. Ó te jó ég... I can't wait imádom Delena Forever!kérlek kérlek lé ci rakd fel a részt mert már ebből a kis ízelítőből tudom h nagyon király lesz XD

    VálaszTörlés
  3. Szia Nalla :)
    Nahát az én kommenttemre már nincs is szükségi így is jön a rész, de azért gondoltam biztatás képen én is leírom, hogy nagyon felcsigáztál és türelmetlenül várom a részt.

    xoxo

    Bianca

    VálaszTörlés