I.rész idézete : Lassan már nem merek boldog lenni , mert akárhányszor , amikor boldognak éreztem magam mindig történt valami rossz !

2012. április 10., kedd

5.rész-Elméletek

Sziasztok ! Igen most sem bírtam magammal , ezért kénytelen voltam elhozni az új részt . Remélem örültök neki és tetszeni fog , bár mindenképp el kell mondanom , hogy vannak benne megmagyarázások , de ez nem az egész csak röviden és tömören . Persze jó sok kihagyással , amit megsúgok meg fogtok tudni az aprócska részből ,amit majd írni fogok . Abban a rövid részben mindenre választ adok és kitérek , majd egy két dologra . A rész végén lehet , hogy nem mindenki érti meg , hogy mire is gondolok ,de kérdezni lehet és amúgy is biztosan állítom , hogy mindenki mindent értei fog . Köszönöm az előző részhez a véleményeket és ha visszanézitek láthatjátok , hogy válaszoltam rájuk . Nem akarok tovább fecsérelni a drága időtöket , remélem mindenkinek kellemesen telt a húsvéthétfő és mindenki kipihente magát . Én beteg vagyok szóval kicsit lassabban haladok , mint gondoltam , de a remény vesz el utoljára .
Hatalmas mackóölelés mindenkinek és egy nagy éljent remélem mindenkitől kapok , azért , hogy ilyen  engedékeny vagyok és megint hamarabb hoztam a friss részt . 
U.I. Az információkkal hamarosan jelentkezek ! 


" A szánalom gyilkos érzelem. Annál csak a vak gyűlölet és talán a szerelem veszélyesebb."

Elméletek


-Grace nem muszáj ennek elmagyarázd az életed ő nem tud ártani nekünk . Nem kell visszaemlékezned ! - fordult hozzám Cody
-Cody te is tudod , hogy el kell neki mondanom máskülönben , hogy értené meg ?
-Miért kell neki megértenie ? Még tartom magam ahhoz , hogy öljük meg .
-Azok nem mi lennénk , ezt te is tudod . Mit gondolsz a testvérét nem érdekelné az , hogy hová tűnt a bátya ? Azt hiszem itt van annak az ideje , hogy végre szembenézzek azzal , amire hivatott vagyok . - csuklott el a hangom miközben kiejtettem ezeket a szavakat
-A testvérét is elintéznénk , nem kell ennek most kezdődnie !- förmedt rám
-Cody véget vetek a vitának nem engedem , hogy megöld sem őt sem a bátyát . Kérlek most enged , hogy elmondjam a történetemet . -fordultam újra Damon felé , aki kíváncsi tekintettel vizslatott -Mindenre , mint ahogy , azt mondták én is fél éve jöttem rá . Tulajdonképpen nem is jöttem rá , hanem Elijah magyarázta el . Fogalmam sem volt , hogy létezik két olyan személy a világon , akik pontosan úgy néznek ki , mint én . Arról sem tudtam , hogy léteznek természetfelettiek . Az életem nem volt könnyű , amikor Elijah ránk talált . Egy árvaházban voltunk én és a bátyám , amikor Elijah találkozott Codyval . Többször visszalátogatott , majd a bátyám bemutatott neki . Emlékszem mennyire meg volt lepődve , amikor meglátott . Aztán még aznap örökbefogadott minket . Nos eljöttünk ebbe a kisvárosba , ahol élhetünk egy darabig , míg el nem érkezik az idő . Többet neked a múltamról nem fogok elárulni épp elég volt ennyi , tudod amiért én nem hagyom , hogy a többiek bántsanak , az még nem , azt jelenti , hogy kedvellek és nem vetlek meg azért , amit csinálsz . Visszatérve bizonyára arra vagy kíváncsi , hogy miért is vagyok én . Amikor ugye a biológiai szüleim , John és Isobel rájött arra , hogy nem egy lány van , hanem kettő , akkor úgy gondolták , hogy jobb lesz nekem és Elenának külön . Ide még beszúrom , azt is , hogy Elena nevelő apja vagyis John testvére tudott mind a kettőnkről . Bizonyára , azt hitték , hogy így meg tudják óvni legalább az egyik lányt Klaustól . Nos valljuk be ez nem igazán úgy sikerült , ahogy tervezték . Míg Elenának tökéletes gyermekkora volt addig az eldobott Gracenek harcolnia kellett . Tudod mi a bosszantó ? Hogy ameddig Elenának mindene megvolt és megvan , addig nekem eddig semmim nem volt és hogy Elena hagyja feláldozni azokat , akiket a legjobban szeret , ahelyett , hogy elgondolkozna azon , hogy megér- e .
Elijah kutatott Lara segítségével egészen addig , míg rá nem akadtak Johnra . Ő elmondta , hogy Isobel rájött arra , hogy valójában két hasonmás kell ahhoz , hogy Klaus hibrid oldala normálisan működjön . Szóval akkor csak sejteni lehet , hogy valójában , akit feláldoztak az átok megkötéséhez , annak kellett legyen egy ikertestvére . Bár Elijah elmondása alapján a lánynak nem volt egyetlen testvére sem . De bizonyára , mint mondtam volt csak jól tudott menekülni . Igen rátérve Katherinere neki is kellett volna legyen egy testvére , aki kiköpött mása . Mivel abból az időből semmi nem maradt ránk , Katherine meg nem tudhatja , mert akkor szégyen volt egy halott gyermek születése , ez csak feltételezés . De a Petrova könyvben sem írnak róla semmit és az apám sem tudott kideríteni semmit , ezért beértük ennyivel , hogy halott gyermek született . Katherine feláldozása nem sokat érhetett volna Klausnak , csakúgy , mint Elena feláldozása . Ugyanis nem törik meg rendesen az átok és a hibrid oldala sem működik rendesen Klausnak . Igen mielőtt rákérdeznél arra ,hogy Klaus nem tudta , azt hogy két hasonmás kell ? Nem , nem tudta ugyanis a boszorkány , aki megkötötte az oldalát annyit mondott , hogy egy hasonló csillagzatú lány fogja tudni csak megtörni . Klaus és persze mindenki , azt hitte , hogy egy hasonmás fogja megtörni , miközben nem egészen , azt jelenti . A boszorkány mondata a következőt jelenti : van egy lány , aki megtöri az átkot és egy hasonló csillagzatú vagyis egy ugyanakkor ugyanúgy kinéző lány fogja beteljesíteni . Elena született hamarabb ezért őt kellett először feláldozni és aztán jövök én a másodszülött ,aki beteljesíti , azt amire vágyik . A kettő viszi egymást , ugyanis mindketten kellünk a rituáléhoz . Tehát , ha Elena nem áldozott volna csak én akkor sem működne esetleg Klaus gyengébb lenne , mint valaha . Igen valószínűleg a rituáléhoz mindketten kelleni fogunk majd , de Elenának biztosan nem lesz már baja ugyanis neki nem kellett volna meghalnia csak pár csepp vér kellett volna . Nem vagyunk benne biztosak , hogy nekem vesznem kell-e vagy nem , de Klaus szemszögéből mindenképp , mert veszélyt jelentek rá , de azt még nem tudjuk , hogy hogyan . Ez a történet röviden és velősen ,ha valami nem világos akkor most kérdezhetsz .
-Értem ,ezt az őrült következtetéseket és történetet csak ,azt nem , hogy téged miért nem gyógyított meg Elijah a vérével ?
-Egyszerű , rám nem hat a vámpírvér -válaszoltam
-Johnnal mikor beszéltettek , hogy nektek sikerült kiszedni belőle ? - húzta feljebb a tökéletesen ívelt szemöldökét .
-Johnt még szerencsére a halála előtt sikerült elcsípnünk ,akkor amikor elhatározta , hogy megmenti megint Elena életét . Egy kis ráhatás és Gracenek hála sikerült bár csak annyit mondott el , hogy két lány született akkor este . - felelte automatikusan apám
-Elena igaz nem tud erről semmit ? - vélekedett Damon
-Nem és nem is fog még egy jó ideig ! - szorította meg kissé a lábamat Kol , aki mindvégig csendben ült .
-Neked nem egy személyre szabott koporsóban kéne feküdnöd ? - vágott vissza Damon
-Jól van , azt hiszem többet már nem szándékozol kérdezni , szóval Kol lennél szíves vissza kísérni a szobámba . - fordultam felé ám Damon vámpír gyorsasággal előttem termet , a lélegzetemet visszafojtottam , majd a fülemhez hajol és elkezdett suttogni , bár minden vámpír értette a szobában .
-Attól még ,hogy rossz volt a gyermekkorod és neked kell bevégezned mindent , így megmentve Elenát és a többieket még nem nyerted el a bizalmam , sem azt , hogy kedveljelek , vagy hogy szánalmat és együttérzést érezzek irántad . Te nem vagy Elena és soha nem is leszel az . Sokkal inkább vagy egy szánalmas mindennel egyetértő hasonmás , aki nem tudja értékelni a nővérét . -egyenesedett fel , miközben engem a sírás kerülgetett .
-Lehet , hogy szánalmas vagyok , de abban egyetértünk , hogy nem vagyok Elena és soha nem is szeretnék rá hasonlítani .
-Most már tényleg van miért megölnöm – üvöltött fel Cody , miután apám elmondta neki , hogy Damon mit suttogott a fülembe . Lara lélegzet visszafojtva állt a nappali egyik sarkába , míg Kol Damon nyakát szorongatta .
-Ha még egyszer akár csak egy rossz szóval is megmered bántani Gracet a karó repül a szívedbe – mondta apám monoton hangon , de szeme egész másról árulkodott . Kol elengedte a nyakát , majd lassan ahogyan , azt nemrégiben megtette újból felemelt . Amint felértünk a szobába jó éjt kívánt , majd indult is elfelé , amikor megszólítottam .
-Légyszives őszintén válaszolj ! Tényleg szánalmas vagyok ?
-Grace , jól figyelj nem mondom el még egyszer . Nem vagy szánalmas sőt te vagy az egyetlen ember a földön , akire nem lehet mondani , azt hogy szánalmas , öntelt és hazudozó . Te vagy az egyetlen ember ,aki mindent megtesz , azért , hogy végre azoknak se kelljen szenvedni , akiket nem szeretsz . - fordult vissza Kol
-De Elena annyira más , mint én . Ő még azokat is szereti és megérti , akik meg sem érdemlik .
-Na és Grace , Elenát csak sajnálni tudom ,mert hiába meg van neki ez a két tulajdonság , de ezeken kívül ő a szánalmas . Hát nem látod ? - kérdezte – Te vagy az , aki tiszteli az embereket az egyéniségükért , te vagy az aki tiszteli még a leggonoszabbakat is ,csak azért ,mert vannak jó terveik – nevetett fel
-Ez mondjuk igaz . De annyira különbözök mindenkitől . Nem lehetek átlagos igaz ?
-Az átlagosság szívás . Te egyedi vagy és különleges és ez nagyon jó . Grace te tényleg nem veszed észre , hogy milyen különleges vagy ?
-Nem Kol , mert valljuk be senki sem gondol jót magáról mindig és én nem látom magamba azt, amit te látsz bennem  .
-De én kicsi Grace magamban csak a jót látom , neked meg kéne gyúrnod az önképedre . Most pedig megyek , mert a kis féreggel van még dolgom . - kapcsolta le a lámpát ,majd távozott .
Nem tehetem semmit így átadtam magam a jóleső fáradságnak . Reggel iszonyat fejfájásra ébredtem , ami a tegnapnak tudható be . A sebeim sajogtak és felállni sem bírtam így tovább feküdtem az ágyban . Kis idő után valaki kopogtatott az ajtómon . Egy hangos szabad után belépett Lara egy tálca kíséretében .
-Szia kincsem ! Jó reggelt , Cody üzeni , hogy suli után szeretne veled beszélni . Hoztam neked egy kis reggelit . Apád elment megbeszélésre , Kol pedig kordában tartja Damon Salvatoret .
-Neked is jó reggelt Lara ! Hogy , hogy Kol kordában tartja Damont ? - kérdeztem
-Kis szívem az a pasas állandóan azzal van , hogy induljunk el megölni Klaust . Pedig már elmagyaráztuk neki , hogy még nem jöttünk rá , hogy , hogy lehet megölni .
-Rendben mi lenne , ha segítenél miután reggeliztem , felöltözni ?
-Segítek !Grace mit akarsz csinálni ?
-Semmit ! Nem érdekel mit csinál Damon Salvatore egészen addig míg fel nem fed mindent . Addig is akarom tovább élni az életem és vissza akarok csöppenni a megszokott életembe .
-Megértelek kis szívem . Viszont most egyél utána meg segítek .-ült le az ágyam melletti székre . A reggeli nagyon finom volt így mindent betakarítottam a tálcáról jólesően dőltem hátra . 10 perc után Lara kikészítette a ruháimat , ami egy virágos felsőből , egy farmerből és egy tornacipőből állt . Segített felöltözni , majd megfésülte a hajamat és copfba kötötte .Belé karolva indultam lefelé a nappaliba , hogy ott , aztán folytassam a Bűn és bűnhődés könyvet , ami irodalom órára kell . A szobám a napfénybe tükröződött miután elhagytuk , Lara kezében a könyvel . Mikor leértünk senkit nem találtunk így kényelmesen elhelyezkedve neki is kezdtem a könyvnek . Nem igazán az én stílusom , de haladtam vele , mert sosem szeretem az utolsó percre hagyni . Most nem kellett menjek az iskolába így hát hamarabb végzek vele és több időm marad a korrepetálásra . Miután elhagytam a 100 . oldalt valaki lehuppant a kanapéra .
-Bűn és bűnhődés ? Csak nem nekem akarsz jelezni ezzel a tegnapi miatt ? -kérdezte Damon miután felnéztem rá .
-Nem jelzek senkinek semmit ! - fordítottam tekintettem vissza könyvhöz és újra kezdtem az oldalt .
-Mérges vagy ? Képzeld én is ugyanis apád és a talpnyalói nem engednek sehová . Pedig én nem szeretem mikor megfosztanak a szabadságomtól . Bizonyára még nem halottad , hogy Kol barátunknak el kellett egy kis időre mennie a városból egy boszorkányt megkeresni . -gúnyolódott . Nem tudtam , hogy Kolnak el kell mennie hisz Lara nem említett ilyesmit . Kicsit fájt , hogy a legjobb barátom nem jött elbúcsúzni, de szerintem nem akart felébreszteni . Biztos apám küldte el , mert ilyen feladatokat csak olyanokra biz , akiben ténylegesen meg lehet bízni . Tehát ebből arra lehet következtetni , hogy elmarad az iskolai felügyeletem vagy kapok egy idős karót nyelt vámpírt . Nem akartam Damonnel beszélgetni ,ezért elővettem a telefonomat a zsebemből és tárcsáztam Bridgitett , aki mostanra bizonyára már tudja Codytól , azt hogy nem vagyok jól és most éppen vagy rágja magát , hogy eljön hozzánk vagy pedig haragszik , mert nem mondtam neki semmit a betegségről , ami tulajdonképpen nem is betegség , hanem sérülések . De nem mondhatja Cody neki , azt hogy egy 100 valahány éves vámpír megtámadott . Szegényt biztos a nevetés vagy az ájulás környékezné . Kikerestem a számát , majd a zöld gombot lenyomva vártam , hogy felvegye és trillázón bele megnyugtató mindig vidám hangján . Kétszeri csörgésből fel is vette .
-Grace? Mond , hogy jól vagy ? A bátyád ma reggel rám hozta a frászt és azt mondta , hogy te beteg vagy . Semmi komoly igaz ? Mond , hogy semmi komoly ? Jaj , suli után átugrom !-hadarta el .






6 megjegyzés:

  1. Szia Nalla:))
    Ez a rész is nagyon jó. Szerintem tök jó ez a szál, hogy két hasonmás kell az átok megtöréséhez...
    Damon, megint olyan Damonos...xD (jaj, de annyira gonosz szegény Graccel, pedig hát ő tök kedves és egyáltalán nem értem mit eszik ezen a kis nyafka hasonmáson... Jaj én meg annyira utálom Elenát, annyira idegesítő)
    Mondanom sem kell, hogy már most várom a kövit és remélem, hogy megint leszel olyan rendes és előbb felrakod.

    xoxo
    Bianca
    ui: Majdnem elfelejtettem, hogy jobbulást akartam kívánni :P Szóval jobbulást, remélem semmi komoly és hamar meggyógyulsz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszön Bianca a jókívánságokat !El kell mondanom , hogy én is nagyon utálom Elenát . Még az első évadban valahogy bírtam , de a másodiktól kezdve ki nem állhatom . A lista , hogy miért nem bírom nagyon hosszú és most nem is részletezem . Örülök tényleg , hogy mindig írsz véleményt nagyon jól esik és nem utolsó sorban örülök , hogy tetszik a rész . Hát Damon ... belőle próbálom kihozni , azt amit a sorozatban is mutat és hű maradni hozzá . De hát nem mindig sikerül , de elárulom a következő részekben nem lesz olyan ...tudod !
      Hatalmas mackóölelés :)

      Törlés
  2. Szia Drágám !!!
    Nagyon de nagyon jól öszehoztad a fejezetet !! Nagyon tetszett !! Nagyon sajnáltam Gracet mert szerintem sem hasonlít Elenára !! Mindenki Elenát isteníti mikor nem Elena nőtt fel egy árvaházban !! Damon fan vagyok de ez azért túlzásvolt !! Ha nem kedveli Gracet akkor sem kelett volna így neki ugrania !! Garce pedig tündéri komolyan hasonlít is rám ! Én is hasonló természet vagyok !! Inkább megóv mindenkit !! Másokat helyez előtérbe magával szemben !! Ja és itt köszönöm meg a komit amit hozzánk írtál örülünk hogy tetszett a fejezet !!
    Jobbulást kívánok remélem minél hamarabb meggyógyulsz !! Nehogy sokáig betegeskedj nekem !! Nagyon várom már a kövi fejezetet !!
    Millió puszi És rengeteg mackóölelés !!
    bianka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Drágám a jókívánságokat ! Csak természetes , hogy írok neked/nektek véleményt bár nem volt időm a rész alá , de a következő odamegy :) Én sem szeretem Elenát sőt ki nem állhatom elég sok minden van a rovásán . Örülök , hogy tetszik Grace karaktere kicsit magamat is beletettem xD Örülök , hogy tetszett a rész. Várom , majd a véleményed a következő részekhez is :)
      Imádat van és millió mackóölelés xD

      Törlés
  3. Szia.
    Először is köszönöm a komit.
    Imádtam a fejezetet.Nekem sokkal szimpatikusabb Grace mint Elena.Damon meg egy pöccs,már boccs..Azért mert valakit nem kedvel,nem kell mindjárt laposra verni.Viszont tetszett hogy háziörizetbe fogták.Kíváncsian várom a kövit.puszillak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök , hogy tetszett a rész és , hogy Grace karaktere is tetszik . Amikor téged olvaslak nem mehetek vélemény nélkül xD bár tudod , hogy elég furán irkálok *nevet*
      Én is puszillak és hatalmas mackóölelés :)

      Törlés