I.rész idézete : Lassan már nem merek boldog lenni , mert akárhányszor , amikor boldognak éreztem magam mindig történt valami rossz !

2012. május 1., kedd

Izelitő és pár információ !

Sziasztok ! Sajnálkozva látom , hogy egyetlen egy darab véleményt kaptam az előző részhez ? Miért van ez ? Valami nem tetszik ? Nem csinálok valamit jól ? Nyugodtan írjátok meg , ha valami nem tetszik és a szíveteket nyomja . Van 11 rendszeres olvasóm és csak egy embertől kaptam véleményt. Mint , ahogy azt már sokszor elmondtam nem szeretem az olvasókat fenyegetni és nem is várom el , hogy kismillió vélemény érkezzen , de szomorúan nézzem a blogot és a rész alját . Szeretlek titeket ugye tudjátok ? Nem akarok senkit sem fenyegetni , mert az nem én lennék , de amikor benézek máshoz és látom mennyi véleményt kap  összeszorul a szívem . Szeretném , ha lenne legalább 5 darab komment . Ez nagy kérés ? 
Nem zárom be a blogot szó sincs erről csak kérlek titeket , ha elolvastátok a részt akkor örvendeztessétek meg a lelkemet azzal , hogy leírjátok a véleményeteket . 
Mint ahogy , azt látjátok a  blognak új külsőt varázsoltam . Először hozzá sem akartam nyúlni a régihez , mert eltökéltem az elején , hogy nem fogom megváltoztatni  . De mivel nagyon meleg van és a bőröm ég a pirosságtól unalmamban elkezdtem szerkesztgetni és ez lett belőle .Remélem tetszik mindenkinek és írjátok meg , ha nektek is , vagy , ha nem . 
Megírtam a 11 . rész első felét , mivel két részből fog állni .Adok egy kis ízelítőt nektek is , remélem tetszik és várjátok az új részt . 
Mi lenne , ha kapnék még egy- két véleményt az előző részhez ? Annak nagyon örülnék . Elárulok annyit , hogy a Bál címet viseli a 11 . rész és sok esemény fog benne történni , ami megváltoztatja a főszereplők életét .Hatalmas mackóölés mindenkinek és kitartás az iskolában valamint védjétek magatokat ettől a melegtől . Mennyetek szabadba , de csak mértékkel és gyertek olvasni ! : )

Bál : 
-Úgy tudod , hogy holnap kezdjük az edzéseket ? - kérdezte.
-Tudom , ne is emlékeztess . - csikartam a fogaim alól .
-Jó estét Ms . Morgenstern ! - köszönt az irodalom tanárunk . - Gyönyörűen és hűen adták vissza a terem hangulatát .
-Köszönjük szépen . - mosolyogtam rá . - Na Damon mit szólsz ? Elég hű ? -kérdeztem , amint kicsit körbe tudtunk nézni a terembe . Minden lányon fellelhető volt az 1864- es ruhák , a fiúk is kitettek magukért hisz mindegyik szmokingot viselt . Bridgitett és Codyt sehol sem láttam .
-Ms . Morgenstern szabad egy egy táncra . - fordult felém Damon .
-Megtiszteltetés Mr. Salvatore ! - pukedliztem közben meg mosolyogtam , mint a vadalma . Eszembe sem jutott egész addig , hogy én nem tudok táncolni míg a parkett közepére nem értünk . Pirultam is rendesen , majd Damon füléhez hajoltam .
-Van egy kis gond ! Nem tudok táncolni . - vallottam be . Damon nevetett , majd a fülembe suttogott én pedig lélegzet visszafojtva hallgattam .

1 megjegyzés:

  1. Szia Drágaságom !!
    Tudom mire gondolsz az elején nekem is nagyon nehezen ment minden !! Alig voltak olvasóim és ha voltak is akkor sem írtak kommentet !! Most örülök annak a pár kommentnek köztük a tiédnek is !! Tarts ki ne add fel !! Én mindig itt leszek és írok véleményt !! Hozzáteszem óriási szeretettel !!
    Millió puszi és hatalmas mackóölelés : bianka

    VálaszTörlés