I.rész idézete : Lassan már nem merek boldog lenni , mert akárhányszor , amikor boldognak éreztem magam mindig történt valami rossz !

2012. április 4., szerda

4.rész -Tévedés

Sziasztok ! Nem tudom velem van-e a baj vagy a történettel ,de nem kaptam egyetlen kommentet sem . Remélem ehez a részhez fogok és mindenkinek válaszoltam ma a kérdéseire/kéréseire . Ez a rész kicsit izgalmasabb , mint az előzőek és elmondok egy titkot . A következő részben  felületesen megtudjuk , hogy hogyan létezhet Grace is . Már gondolkozok a folytatáson , hogy mit hogyan szeretnék csinálni , de ennél nagyobb vonalakban is . Már tudom kik lesznek a következő "áldozataim " csak még nem dőlt el kinek a történetét írom meg előbb . De elárulom , azt hogy az ősök sem maradhatnak ki a következő történetekből . 
U.I. Egy szavazást tettem ki ennek céljából kérek mindenkit , hogy legyen szíves szavazni ! 
 
"Ahol eltörtél, ott leszel erős. Ahol vesztettél, ott leszel legyőzhetetlen
és ahol el akarnak felejteni, ott leszel felejthetetlen!"
Tévedés
Rohantam , ahogy csak a lábam bírta . Kiértem a főtérre , ami tele volt emberekkel , egyesek felfigyeltek rám , de a tömeg nagyját nem érdekeltem . Ennek őszintén örülök , de nem volt kedvem és energiám sem figyelni a bámészkodó tömeget . Futottam tovább és nem érdekelt most sem az , hogy őrültnek tartanak . A boltok , a fák , a házak összemosódtak előttem és egy órási fekete vonalra hasonlítottak . A fejem és a testem tiltakozott a mozgás ellen , de nem érdekelt még inkább rákapcsoltam a szaladásra . Ha látna az edző , hogy mit művelek , büszke lenne rám , mert soha nem teljesítettem valami jól , jobban mondva nem mutattam érdeklődést a sport iránt . Nevetnem kellett ezen a helyzeten . Miért szaladtam el ? Miért művelem ezt ? Azért , mert elérkezett annak az ideje, hogy nem mindig a tökéletes , megértő énemet mutassam a családomnak , hanem az összezavarodott személyiségemet . Nem feltűnésből szaladok keresztül a városon , hanem mert a bátyám szavait nem tudom megérteni , nem tudom megérteni a világot és a francba is de meg akarok inni egy kávét normálisan . A legismertebb kávézó felé vettem az irányt , de alighogy befordultam a sarkon beleütköztem valakibe , aki miatt a földre kényszerültem .
-Elnézést nem figyeltem a lábam elé – szabadkoztam , majd felpillantottam és megláttam a legtökéletesebb arcot , amit valaha is láttam . A férfinak összekócolt fekete leginkább a holló tollaira hasonlító haja volt és gyönyörű szemei , amelyek több színből tevődtek össze . Fekete inget és nadrágot viselt . Ajka görcsös vigyorrá húzódott , majd fejét oldalra döntve megszólalt .
-Katherine , hát meg sem ismersz ! Máskor nem vagy ennyire udvarias és mik ezek az ellaposodott ruhák rajtad ? Torna cipő , most komolyan , hova lett az önbecsülésed ? - vette ki kezeit a zsebéből miközben összekevert Katherineel , aki az egyik hasonmás és a legmocskosabb vámpír , akiről hallottam .
-Bocsánat összekever valakivel – mondtam az igazat , mert ugye csak az egyik hasonmás más részben pedig nem tudja , hogy ismerem . Azt hiszem elég nagy bajban vagyok most . Ha ez az ember ismeri a hírhedt álnok Katerinát és bajt okozott neki , akkor nem az lesz a legnagyobb gondom , hogy kilétem titokban maradjon , hanem az , hogy túléljem .
-Téged nem lehet összekeverni ribanc – suttogta . Hirtelen felkapott majd a torkomnál fogva a falnak vágott , ami kegyetlenül fájt a gerincemnek . Tehát így lesz mindennek vége ? Az embernek nem le kéne pörögnie az élete ? Nekem miért nem pörög semmi ?
-Nem vagyok Katherine , értsd meg féleszű – szűrtem a fogaimon keresztül , hátha kegyes lesz . A szeme megvillant ami nem jelentett jót .
-Aha én meg a húsvéti nyuszi vagyok . Te nem lehetsz Elena , mert ő Mystic Fallsban van . Jól eltűntél ribanc ! Cserben hagytál minket , megint . Hogy ez miért nem lep meg – kiabált rám . Persze csak én lehetek ilyen szerencsétlen , miért nem maradtam a tömegben ? Most itt egyetlen ember sincs , de várjunk csak igaz , hogy még egyszer sem láttam , még képen sem , de , ha ilyen jól ismeri a testvéremet , meg Katherinet akkor ez nem lehet csak Damon Salvatore . Biztos vele verekedett ma Cody , mert azt hitte , hogy Katherine vagyok . Hogy lehet , hogy nem őt választotta Elena ? Hisz olyan gyönyörű . Azt hallottam , hogy könyörtelen , ha egyszer rájön a vérszomj ,de remélem nem most van itt az ideje , mert annyi mindent mondanom kell még a családomnak . Katherine a jelek szerint megint felültette a két testvért csakúgy , mint régen . Miért nincs itt Elijah ? Talán észre sem vették , hogy eljöttem , vagy még nem akadtak rá az illatomra . Miért kell fújjon a szélnek pont most ?
-Na , ide figyelj nem vagyok Katherine oké ? Most már fáj minden porcikám szóval eresz el ! Elmondok mindent ,hogy hogy létezhetem – próbáltam meggyőzni ész érvekkel és persze bátornak tűnni , de nem nagyon sikerült , mivel a hangom elcsuklott és reszkettem a félelemtől bármennyire próbáltam mást sugározni felé . Ez a férfi bizonyára meg járta a poklok poklát a két hasonmással , de akkor sem tudtam másra gondolni , mint arra , hogy ki kell szabadulnom a kezei közül .
-Velem , ne szórakozz vagy kapsz egy karót a szívedbe légy akárhány éves ! -szorította még jobban a kezét a nyakamra . -Át akarsz verni megint ezzel a tornacipő, rongyba öltöző , nem tudok semmit éneddel . De túl sokat ártottál nekem és itt az ideje , hogy visszafizesd .
-Kérlek , engedj el ! Nem az vagyok akinek hiszel . A nevem Grace Morgenstern , elmagyarázok mindent . -görcsösen szorítottam rá a kezére , ami megfeszült az idegességtől
-Nincs mit elmagyaráznod Katherine , megváltoztattad a neved ? Ilyen szűzies nevet vettél fel ? - a szemei egyre jobban kezdtek elváltozni . Itt az ideje , hogy csináljak valamit . Nem fogom hagyni , hogy itt érjen végett az életem . Pláne nem hagyom , hogy azzal a nővel tévesszenek össze , akit szívből gyűlölök . Felemeltem a térdem , amit szerencsére nem fogott le és olyan erőset rúgtam , amilyet csak bírtam . A vámpíroknál is beválik az ami a legtöbb férfinál is . A fájdalomtól összerogyva elengedte a mostanra gondolom vörös nyakamat . Amilyen gyorsan csak tudtam elkezdtem újra szaladni . Nem néztem hátra , nem akartam megtudni mi történt vele . Lehet , hogy már épp és a meggyilkolásomra gondol .
-Apa , kérlek segíts – motyogtam . Csakis Damon lehetett , kirántotta alólam a talajt , ugyanis megfogta a jobb lábamat , amit aztán meghúzott így én szó szerint megcsókoltam a talajt. A térdeimet minden bizonnyal felhorzsoltam , mert mindkettő rettenetes elzsibbadt. A karom égett csakúgy , mint az arcom . Akármennyire is fájdalmas volt a kezemet odakaptam az arcomhoz , ahol a legjobban fájt . Vér áztatta a kezemet , amit a pulcsimba töröltem , ami persze elszakadt az esés közben .
-Most pedig meghalsz ! -hajolt egyre közelebb a legidősebb Salvatore testvér – Fájdalmas lassú halálban lesz részed az előbbi miatt .
-Hát nem látod , hogy milyen könnyen megsérültem és , hogy a vérem nem hasonlít a vámpírokéhoz . Te ennyire szűk-látókörű vagy ? Vagy a düh vezérel ? Nem vagyok Katherine ! - mentettem a menthetőt
Amikor már szemfogai is jól látszottak és az erek is egyre erősödtek , akkor valaki letépte rólam . A testem könnyebb lett és megpillantottam az apámat , aki aggodalmasan vizslatott , majd támadóm felé nézett
-Később , ezért számolunk ! - szűrte Damon felé , akinek az arcán nyoma sem látszott az érzelmeknek ,de a vámpír tulajdonságok is eltűntek szóval visszaváltozott a jóképű gyilkossá . Bármelyik férfi ölni tudna , ezért a kinézetért .
-Elijah végül mégis összejöttél ezzel a ribanccal ? Azt hittem , hogy ti ketten nem vagytok együtt – érzelemmentesen mondta apámnak , aki még jobban szorította torkát , ugyanúgy , mint ő nekem pár perce . Tudom , hogy apámnak tetszett Katerina , de miután megmutatta az igazi arcát , apám szemében is megváltozott . Nem bírtam felállni az egész testem el volt zsibbadva , de az arcom olyan volt , mintha ezer tű szurkálná
-Grace , kislányom jól vagy ? Úgy aggódtam érted ! Mindjárt itt lesz Cody és még pár vámpír , akik segíteni jönnek . Nagyon fáj? Lara otthon ellát majd - próbált nyugtatni apám , mert minden bizonnyal észrevette , hogy nem tudok mozogni . A vámpír vér rám nem hat , nem tud meggyógyítani , csak rosszul leszek tőle és mind visszajön . Ezért nem említette apám , hogy ad a véréből .
-Nem tudok mozogni és ég az arcom . Sajnálom , hogy eljöttem . Megbeszéltettek mindent ? Ó , istenem nem érzek semmit csak fájdalmat
-Grace , koncentrálj rám . Minden rendben köztem és Cody között , neked is elmond , majd mindent és természetesen bocsánatot kér , azét amit mondott . Hidd el megbánta már azóta és , ezért magát fogja okolni joggal , persze . Meg is kapja , majd a büntetést . Neked viszont eszméletednél kell legyél , máskülönben itt helyben megölöm , ezt a férget . Csak miattad nem teszem meg . Ébren kell maradj Grace !
-Nem birok ! Annyira fáj minden . - nyöszörögtem
-Grace !Istenem mi lett vele – kérdezte egy ismerős hang , ami csak Codyé lehetett .
-Ez itt túl sokat várt el tőle és összekeverte Ketherineel .- szögezte le a témát apám , majd pedig elmondta , hogy mindent megbeszélünk otthon . Rábízta Codyra és néhány neki dolgozó vámpírra Damont , hogy hozzák el a házunkig . Amilyen óvatosan csak bírt felemelt , de így is hallattam néhány fájdalmas szisszenést és nyögést . A leggyorsabb tempóra kapcsolt ugyanis két perc múlva már a bejárati ajtót tépte le apám . Lara egy sikkantás kíséretében rohant a konyhába az orvosi dolgokért . Éreztem a puha matracot a hátam alatt , ami besüppedt a súlyom következtében . Lara kitessékelte apámat a szobámból azzal az indokkal , hogy most átöltöztet és addig járjon utána a dolgoknak . Nagy nehezen , de végül elhagyta a szobát , addig Lara levetkőztetett és kitisztította a sebeimet . Lekötözte a térdeimet a kezeimmel együtt , s az arcomra borszínű tapaszt tett , majd pedig feladta a kényelmes fehér pizsamámat .Még mindig éreztem a fájdalmat , de az már csökkent így tudtam gondolkozni . Amíg a pótanyukám feltakarította a szemetet addig én folyton arra gondoltam , hogy mi lesz a jóképű gyilkossal . A bejárati ajtó kisvártatva csattant veszekedéssel keveredve . Megpróbáltam felállni nem sok sikerrel ugyan . Lara meglátta kínszenvedésemet és egy alapos szóváltás kíséretében segített felállni . Tudtam ,hogy nem csak ő volt hibás hisz nem igazán érthető az , hogy hogy létezik még egy hasonmás . A lefelé vezető lépcső volt , ami akadályt okozott , de így is meghallottam a vitából egy két mondatott . El sem hiszem , hogy nem régibben még ugráltam ezen a lépcsőn most meg talpig bekötözve sántikálok lefelé .
-Gracenek semmi köze a drága Elenához vagy Katherinehez – kiabálta a bátyám , ami tiszta ellentmondásos , mert nemrégiben ő vágta ezeket a fejemhez .
-Damon nyugodj le , mert máskülönben kénytelen leszek beadni egy jó adag verbénát , ami hatással lesz rád . Grace egész más , mint Elena . Jobban mondva ő nem Elena. Tűz és víz . -ismételte apám , ami nem nagyon hathatott Damonre , mert egyből felszólalt .
-Mégis , hogyan létezhet ő ? Hm ? Miért nem jön le és meséli el , hogy mi is ő ? - förmedt apámra
-Azért nem jön le , mert te összeverted haver – ordibált Cody
-Egyébként is Grace sem tudott minderről . Csak fél éve tudta meg és te meg felforgattad az egész világát . Én és Lara fejtettük meg ,azt hogy Grace miért is született meg , hogy miért is a tökéletes mása Elenának és Katherinek .
-Aha , szóval ameddig ez a fruska itt ült és punnyat a te védelmed alatt , addig Elenának meg kellett járja a poklot nem is egyszer .
-Ide figyelj kis torzszülöttkém , ameddig a te kis Elenácskád békében élt 17 évig addig az én húgom kínszenvedések közt élt és nem punnyat csakhogy téged idézzelek . Érteted ? Szóval még egy rossz szó a húgomról és karóval a szívedben fogod végezni ! Amúgy is hallottam , hogy mennyien feláldozták magukat Elenáért , Grace soha nem kérne ilyet és el ne felejtsem említeni azt , hogy ő nem szállna fel két szekérre .
-Még egy ilyen szó és a nyelved tépem ki , akár itt van Elijah akár nincs – fortyogott Damon miközben én már majdnem célba értem -Ha nem jön ide ,akkor én megyek oda , ahol ő van
-Nem mész sehova sem Damon , neki most pihenésre van szüksége – csitította apám
-Ő fogja szépen elmesélni a dolgokat , mert még most sem hiszek a szememnek
-Szemüveget ! - szólt rá Cody
Kol hirtelen mellettem termet , majd rám mosolygott bizonyára hallotta Laratól , hogy mi történt . Szeme dühtől fortyogott , de próbálta leplezni .
-Gyere segítek ! - nyúlt a térdem alá óvatosan , hogy ne fájjon a lábam . Nem is éreztem semmit , majd nyaka köré fontam kezeimet és biztatásképp adtam egy puszit és rámosolyogtam . Megajándékozott egy őszinte mosollyal , majd eltátogtam neki , hogy tudom kezelni a helyzetet és , hogy nem lesz semmi gond , ha ő ott v an . Beléptünk a nappaliba , ahol apám megrovóan míg Cody bűnbánóan nézett rám ugyanis jól mondta apám magára vette a balesetemet .
-Ha hallani akarsz mindent , ami az életemmel kapcsolatos , akkor jobb , ha leülsz az egyik fotelbe , mert hosszú és nem happy-s . - néztem rá ő pedig ellenségesen bólintott ,majd leült a kanapéval szembe . Kol lefektetett a kanapéra , majd ő is helyet foglalt a lábamnál .


6 megjegyzés:

  1. szia.
    Itt is lennék.Ez valami fantasztikus és egyben izgalmas rész lett.Rettentően szuperül írsz,már most alig bírom kivárni a folytatást.Nagyon kíváncsi vagyok,Damon reakciójára majd.Nagyon sajnáltam Gracet:(Szegénykém.Siess a kövivel
    Imádat van
    XoXo♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia !Köszönöm , hogy jónak találod az írásomat . Rettentően kíváncsi vagyok mi lesz a véleményed pár rész után , most írom azokat a részeket , ahol nagyobb szerepet kap Damon !
      Imádat van <3<3

      Törlés
  2. Szioka !!
    Nagyon de nagyon tetszett ez a fejezet is !! Team Klaus és Team Damon vagyok !! Így én inkább Damonnal szeretném Gracet együtt látni !! Nagyon várom már a kövi fejezetet !!
    Rengeteg puszi bianka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bianka !
      Örülök , hogy tetszett a rész és remélem nem okozok , majd csalódást a többi részel sem . Örülök , hogy várod a frisst és megsúgom , hogy ezentúl Damon több szerepet kap . Sajnos Klausra még várnunk kell és nem is akarok spoilert írni ( mert általában annyira le akarom írni , hogy a végén tényleg mindig leírom , ezért most távozom )
      Hatalmas mackóölelés és millió puszi :)

      Törlés
  3. Szia Nalla:)
    ÁÁÁ végre Damon... annyira imádom ezt a pasit:D
    Persze sajnálom is Gracet mert hát eléggé ellátta a baját, de hát érthető hogy szegénykém kicsit össze van zavarodva, bár azt annyira nem, hogy miért ilyen ellenséges Graceel (azért csak sikerült kitalálnom, hogy Cody,Damonnal verekedett a második fejiben xD)
    Jaj már nagyon várom a kövi részt remélem most, hogy van egy kis szünet hamarabb várható, de persze azt is megértem ha nem , mert hát én is úgy vagyok vele hogy ilyenkor még lustább vagyok.. na de nem zagyválok már tovább. Imádom a fejezetet mint az összes többi. Hajrá, csak így tovább: nagyon sok puszi és ölélés... kövi fejinél találkozunk

    xoxo
    Bianca

    ui: Én is Gracet és Damont szeretném együtt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bianca :)
      Először is örülök , hogy tetszett a rész .Remélem Damon karakterizálásban nem okozok csalódást , próbálom hitelesen leírni az érzéseit , azt hogy mit miért tesz , meg a szarkasztikus stílusát . Remélem , azért Grace is szerethető karakter , bár még nem igazán ismerem én magam sem .Kicsit van benne magamból is , pláne akkor ,amikor szarkasztikus . (Esküszöm , hogy nem akarom soha leírni , amikor gúnyolódik vagy valami , mert őszintén nem ilyenek álmodtam meg , de képtelen vagyok nem leírni , az ujjaim hajlandóak nem engedelmeskedni :) ) Mikor olvastam a véleményedet , tudod amikor megemlítetted , hogy szerinted Damon az , jót mosolyogtam , hogy kitaláltad . A részek feltevésével meg úgy vagyok , hogy soha nem bírom feltenni akkor , amikor igazából kéne . Mindig előbb teszem fel , nektek jó , nekem meg nem mindig . De úgy vagyok vele , hogy jobb előbb , mint soha . A lustaság ... hát nálam is irtó sokszor jelen van . Nem zagyválok itt tovább !
      Hatalmas mackóölelés és millió puszi :)

      Törlés