I.rész idézete : Lassan már nem merek boldog lenni , mert akárhányszor , amikor boldognak éreztem magam mindig történt valami rossz !

2012. április 20., péntek

7.rész : - Az igéret betartása nehéz

Sziasztok ! Itt vagyok a következő részel , mint ahogy , azt a chatben írtam minden a terveim szerint alakult így tudtam ma hozni a részt . Előre megírtam pár fejezetet szám szerint most kezdtem el a 11. részt csak picit dolgoznom kell rajta , mivel sok eseményt fog tárolni az a rész . A 11. rész egy mérföldkő lesz a számunkra , de legfőképp Damon és Grace számára . Ebben a részben is lesz egy ''mérföld'' ugyanis meglátjuk Damon egy újabb oldalát .Remélem mindenkinek tetszik és kapok hozzá valami véleményt . Nekem ez a rész annyira nem tetszik , nem érzem az elégedettséget , de remélem ezzel ti másképp vagytok és nektek tetszeni fog .Hatalmas mackóölelés ! 
U.I. Mindenkinek válaszoltam a chatbe sajnos a kommentekre még nem volt időm és ha lehet írjátok meg , hogy visszaszoktátok -e olvasni , amit reagáltam a véleményetekre . Előre is köszönöm .
U.I.2 : Az oldal látogatottsága növekszik , a rendszeres olvasók is gyarapodnak amit mindenkinek nagyon szépen köszönök , hisz nélkületek nem érne semmit .*elmorzsol egy könnycseppet* Gyarapodjunk nyugodtan ! Az e-maileket elolvastam és ígérem amint időm lesz válaszolok !

 
''Ha a szándékaid tiszták, őszinték, vagyis nincs mit takargatnod, akkor nyílt, egyenes viselkedés lesz a válasz a közeledésedre. Ez a valódi, a megfelelő csatorna az emberek közötti érintkezésben, nem a sok fecsegés.''
Az ígéret betartása nehéz
-Az nehezen fog működni kicsi Grace ! Ugyanis imádom , amikor mérges vagy és nem tudsz tenni semmit . - idegesített tovább . A bevásárlóközponthoz értünk ő pedig leparkolt , majd kiszálltunk az autóból . Amilyen erősen csak tudtam bevágtam az ajtót .
-Ez egy antik kocsi , ha kérhetem óvatosabban bánj vele .– förmedt rám
-Kérheted , de nem hiszem ,hogy megkaphatod . -vágtam rá , majd elindultam a bejárat felé , ahol kiváltottam egy kosarat . Hátra sem néztem , hogy követ-e vagy inkább megvár egyenesen beléptem az első sorba .
A nagyját már meg is vettem , amikor feltűnt mellettem a híres neves Damon . Úgy tettem , mintha nem is vettem volna észre , hogy mellettem áll és folytattam a vásárlást .
-Kicsi Grace még észre sem veszel ? Szóval megfogattad, hogy nem foglalkozol velem ? - követett .
-Elnézést kisasszony meg tudná mondani merre találom a süteményeket ? - lépett hozzám egy idős néni , akinek hatalmas szemeit még jobban felnagyította a szemüvege .
-Persze , odavezetem rendben ? - karoltam belé . A nénike nagyon lassan haladt , de mivel egy türelmes ember vagyok , kivételt képez türelem szempontjából Damon , ezért szép lassan haladtunk a sütemények felé . Miután elértünk a néni megköszönte a segítségemet én pedig folytattam utamat , persze Damon kíséretében .
-Nem is tudtam , hogy te vagy az öregek pártfogója . - kezdte elölről a bosszantásomat . Ezt nem hagytam szó nélkül bármennyire is akartam tovább lépni efölött .
-Nem vagyok senkinek sem a pártfogója különösen nem az öregeknek , mert akkor neked is a pártfogód kéne , hogy legyek . Tudtommal te sem vagy mai csirke . Mondd csak mit kensz a ráncaidra ? - a kockának ideje volt fordulnia .
-Nagyon vicces vagy , de köszönöm , hogy elismered , azt hogy jól tartom magam .
-Nincs mit nagypapa . - vettem le egy citromos illatú sampont a polcról . Damon elém suhant , majd mélyen a szemembe nézett . Olyan volt , mintha meg akart volna idézni , ezért arrébb löktem .
-Mond tényleg ilyen hülyének nézel , hogy nem szedek verbénát ? Damon még egy ilyen próbálkozás , aztán apám karót döf a szívedbe . Azt hiszed , hogy engednének az utcán járkálni verbéna nélkül ? Ha nem lenne rajtam , bennem verbéna akkor már rég Klaus kezei között is lehetnék . - tájékoztattam majd a kassza felé indultam fizetni otthagyva a lefagyott Damont . A kosaramat feltettem a pultra amíg a pénztáros elvégzi a számolást . Kifizettem mindent , majd Damon belökött két jégkrémet a kosár tetejére .
-Ezt is kérjük ! - húzta elő a pénztárcáját . Miután kifizette a kocsi felé indultunk a megtömött szatyrokkal . Vagyis csak én vittem a szatyrokat , addig Damon vidáman nyalogatta a jégkrémét , mintha a boltban történt dolgok meg sem történtek volna . Betettem mindent az ''antik ülésre '' majd én magam is beszálltam és vártam , hogy a bébiszitterem indítsa el a kocsit . Ő is beszállt majd felém majd a másik fagyit nekem adta .
-Csak fogadd el és hallgass ! - utasított . Nem szóltam egy szót sem egészen addig míg a hátsó ülés alól ki nem húzott egy tasak vért .
-Ugye nem a kocsiban akarod , azt elfogyasztani ? Bárki megláthat !- figyelmeztettem miközben kibontottam a jégkrémemet .
-Van valami problémád az ebédemmel ? - kérdezte miközben hangosan elkezdte szürcsölni a tasakos vért .
-Talán nem itt kéne , ezt tenned. - böktem felé – De akkor is jobb , mintha emberekből táplálkoznál .
-Na látod , van benne valami jó is . Most pedig hová megyünk ? - kérdezte
-Haza , aztán én elmegyek a könyvtárba utána Bridgithez . Te pedig nem jössz velem egyik helyre sem !- közöltem .
-Majd Elijah eldönti mikor megyek veled és mikor nem . -indította el a kocsit
-Hú , most már ennyire összebarátkoztál az apámmal ?
-Az ő segítségével tudom végre megölni Klaus és az életem végre helyreállna . - tájékoztatott – El sem hiszem , hogy te Elena ikertestvére vagy . Kíváncsi lennék , hogy mit szólna hozzá Stefan , Katherine , Elena de legfőképpen Klaus . Annyira különböztök .
-Ez így van jól ! Én sem tudom elhinni , hogy van egy ikertestvérem , aki pontosan úgy nézz ki , mint én . Katherineről meg ne is beszéljünk , miatta kerültem már bajba . Annak a nőszemélynek minden kisvárosban híre van már .A reakciókra meg szerintem nem kell sokat várjál .
-Ha te mondod és igen Katherinet megelőzi már a hírneve .Elenának is voltak már problémái miatta . Büszke lehetsz a nővéredre .
-Damon én nem lehetek büszke egy olyan személyre , akit még életembe egyszer sem láttam . Nem vagyok büszke amiatt , hogy állandóan keresztbetesz a terveknek én csak a családomra vagyok büszke . Nekem nincs más testvérem Codyn kívül úgy ahogy Elenának sincs Jeremyn kívül . El tudnád képzelni , hogy egymás nyakába boruljunk ? Én nem, egyrészt , mert nem ismerem hiába a testvérem más részben , mint ahogy , azt már mondtam Elenával nem értek egyet .
-Mindegy a fő az , hogy elintézhessük Klaust és senkinek se legyen baja . Persze fogadok veled , hogy egy -két járulékos személy úgy is lesz .
-Mindketten tudjuk ki lesz a járulékos veszteség . -csúsztattam a pálcikát az ülés alá .
-Hé , azt láttam ! - förmedt rám , majd mindketten elkezdtünk nevetni .
-Majd kitudja lehet , hogy szükség lesz rá . Azt hiszem ideje lenne megváltoztatnom az életem nem igaz ? Hisz meddig tudom elhitetni másokkal , hogy igazából nem az vagyok akinek hisznek egyáltalán meddig bírom még ,ezt csinálni saját magammal is . Mert mióta , azt mondtad , hogy szánalmas vagyok , azóta átértékeltem mindent . Nem tudom , ezt tovább csinálni . -vallottam be bár nem tudom mi okból épp Damont választottam az ilyesmire .
-A szánalmas dolgot hidd el nem igazán gondoltam át . Csak te annyira más vagy , mint Katherine vagy Elena . Élvezd ki a dolgot , élvezd ki , hogy a barátaiddal lehetsz , mert amint feltűnik Klaus semmi sem lesz a régi . - mondta és ha nem tévedek egy kis együttérzést is hallottam a hangjába .
-Damon , azt hiszem visszatértek az érzéseid . Egyébként köszönöm , csak tudod Elijah , Cody , Lara úgy vannak vele , hogy a barátaimmal is veszélyben vagyok , ezért nem igazán járhatok el sehová .
-Ne gyere te is az érzéses dologgal , azt nagyon utálom . Másrészt pedig a családod csak védeni próbál és szívesen . Még a hétvégén elmegyünk a szomszéd városba piálni és Elijah garantálom , hogy elenged .
-Azért annyira ne garantáld . Semmi esély, hogy a nőcsábász Damon Salvatoreval elengedjen . -nevettem
-Fogadjunk ? -kérdezte felhúzott szemöldökkel , ami még pompásabbá tette megjelenését .
-Fogadjunk . De miben ? -kérdeztem , azt hiszem ezzel kezdődhet a ''kikapcsolódás'' amit addig folytathatok míg Klaus rám nem talál .
-Mondjuk , ha én nyerek eljössz velem a holnaputáni iskolabálra és rendszeresen edzeni fogsz velem , mert a futásodon és a rúgásodon iszonyat sokat kell javítani . Ha te nyersz , amit kétlek …
-Ha én nyerek ezután megpróbálsz kedves lenni hozzám és nem egy pillantással a pokolba küldeni valamint megígéred , hogy miután Klaus meghalt rendezed az életedet akár Elenával akár nélküle . Na mit szólsz ?
-Rendben . Kezet rá !- nyújtotta felém a kezét – Egyébként most is kedves vagyok . – kezet ráztam vele , majd rámosolyogtam .
-Igen , kedves vagy és így sokkal szimpatikusabb vagy . Tudod nem tűnsz akkora idiótának fel sem foghatom , hogy hogy tudsz egyszer ilyen lenni máskor meg az gyilkolós típus .
-Mindig is én voltam a rossz fiú .– húzódott gúnyos mosolyra az ajkai .
-Tévedsz , Damon ! De nem az én feladatom erre felhívni a figyelmed . Azt hiszem lesz egy kimerítő beszélgetésed apámmal addig én meg nyugodtan elhagyhatom a házat . Elmehetek nyugodtan a könyvtárba , majd Bridgithet .-azt nem említettem neki , hogy utána fel kell hívjam Haleyt , hogy találkozzunk a kávézóba az iskolabál szervezése miatt . Teljesen kiment az eszemből a bál , így a kezdeti szervezésben nem is tudtam részt venni ,de nem is említették a többiek , szóval szerintem nem maradtam ki semmiből . Jó lesz egy kicsit kikapcsolódni és végre leülni a kávézóba egy átlagos emberrel . Damon ferdén nézett rám , majd meg is szólalt .
-Azt hiszed sikerülni fog ?
-Nem hiszem , tudom . - nevettem fel ma már századjára . - Az eredeti vigyázóm mikor is fog hazajönni ? Te biztosan tudod , Lara nem mond semmit .
-Kolra célzol a kis pszichopatára ? Azt hiszem hétvégén vagy az iskolabálra . De mivel elveszted a fogadást és hétvégén bulizni megyünk nem lesz időd a pasidra . - komorodott el .
-Kol nem a pasim , hanem a legjobb barátom . Bizonyára nem szívesen látott vendég lenne a részedről hétvégén amúgy mivel megvagyok győződve arról , hogy elveszted a fogadást , azt hiszem Kol is jönni fog a bálra , ha itthon lesz hiszen ő is abba az iskolába jár , pont a felügyelés miatt . De mivel én a szervezők közt vagyok és akinek nincs párja annak felügyelnie kell mindenre . Szóval nem hiszem , hogy a bál alatt lesz időm valamelyikőtökre is kivéve , ha elvesztem a fogadást .
-El fogod . Most pedig szépen bemegyünk leülünk és beszélünk Elijahval a buliról . Készítsd elő a legszebb báli ruhádat ,mivel Damon Salvatore párja nem megy rongyokba , amit te előszeretettel felveszel .
-Hé , én ilyenek szeretem a ruháimat . Nem szeretem és nem is követem a divatot . Nekem egyedi stílusom van . -zsörtölődtem
-Ha a nyúzott kukába való ruhákat annak nevezed . Elijahnak van pénze menj vásárolj .
-A bálra már van ruhám . Egyébként az 1800 – as évek a témája . De szerintem te tudod , hogy ment olyankor a szokás és öltözködés . -szálltam ki , majd megfogva a szatyrokat indultam be a házba . Damon kivette a kezemből egy mosoly kíséretébe , amit nem tudok hova tenni , de végre rájött arra , hogy elkélne a segítség . A kabátomat ledobtam a fogasra a táskám kíséretébe és követtem a konyhába Damont . Kipakoltam mindent , mivel Larát sehol sem találtam . Damon elment megkeresni apámat , hogy beszéljen vele a hétvégéről . Meg is találta a nappaliba ültek le beszélni , de akárhogy füleltem nem hallottam meg még egy szófoszlányt sem . Itt az ideje , hogy lépjek és elmenjek a könyvtárba . Most vagy soha ! Larát sem kell sehova elküldenem , apám meg épp Damonnal beszélget szóval szabad a pálya . Mármint lassan és csendesen kell ki osonjak a házból , mivel van hátránya egy kamasznak , ha az egyik szülője a vámpírok egyik őse . De szerintem nem igazán figyel most oda , mert Damon olyanra kéri amire még senki más és hát valljuk be Damon az Damon , akárhány órája ismerem . A jogosítványom nincs és így a kocsi zaja sem keltheti fel senkinek a figyelmét . A lebukásom csak Codyn és Damonon múlik , mert őt muszáj volt ''beavatnom'' de a lényeg , hogy jókor jött ez a kis fogadás hisz így nem irányul jelen pillanatban minden figyelem rám és el tudok egy kicsit menekülni otthonról , a zűrzavar lakásából . Szerintem Damon elfelejtette , hogy nem vagyok egy idióta és saját erőmből is el tudok menni otthonról . Szóval köszönöm Damon Salvatore , tényleg segítettél hiába nem akartál . Ha el is mondja apámnak , hogy hova mentem már nem tehet semmit , hisz mire végez a rábeszéléssel addigra én már a kávézóba leszek így nem is tud utánam jönni és haza cipelni .Se ő sem pedig Damon vagy az egyik ''szolgája .''
Amilyen csendesen csak tudtam , hála a tornacipőnek felkaptam a táskámat és a kabátomat onnan , ahonnan az előbb lelöktem és kinyitottam a bejárati ajtót . Futásnak eredtem és meg sem álltam a szomszéd utcáig . Lassítottam és nyugodtan , önfeledten , vidáman sétáltam a könyvtárba .


3 megjegyzés:

  1. Szia Drágaságom !!
    Nagyon de nagyon kitűnő volt a fejezet !! Igazad van Damon tényleg egy másik oldalát laáthattuk !! Végre annyi megbántás után "bocsánatot " kért legalábbis a mga módján Gracetől !! Így már szimpatikusabb nekem Damon !! Örülök hogy nemcsak én hanem Grace is úgy gondolja hogy nem kiváncsi Elenára !! Én sem lennék rá kíváncsi !! Damon cuki volt mikor vett fagyit Gracenek . Kíváncsi leszek hogy most akkor Damon el e hívja Gracet a bálba ?
    Úgyhogy siess a kövivel !! Összefoglalnám akkor még egyszer tömören a rész lényegét : IMÁDTAM !! Csupa nagy betűvel !!
    Ennyi lenne : Millió és ezer puszi és mackóölelés bianka

    VálaszTörlés
  2. Szia Nalla!:)
    Jujj most nagyon felcsigáztál... Damon és Grace együtt fog bulizni..:DD mi lesz ebből xD.
    Ezt a részt is nagyon imádtam. Damon és a fagyi ez valami célzás volt?(pirulósfej)xD...
    Na de komolyra fordítva a szót jó, hogy Damon végre észrevette, hogy Grace nem Elena és nem Katherine. Az is nagyon jó hogy egyre jobban megismerjük Grace személyiségét, nekem nagyon tetszik, hogy ilyen harcias és nem csak nyafog és sajnáltatja magát. Nem azt várja, hogy mindenki feláldozza magát érte és hogy folyton megmentsék a seggét, hanem pont ellenkezőleg, legalábbis nekem ez jön le. De egy kicsit szomorú vagyok, hogy egy bizonyos szexis ősvámpírt nélkülöznünk kell :( (be kell vallanom, hogy nekem egy másik nagy kedvencem Kol, mind a sorozatban, mint a te történetedbe). Remélem hamarosan visszatér a titkos küldetésről.
    Nos igen megint sikerült egy csomó felesleges dolgot írnom, remélem találsz benne pár inspiráló gondolatot. Mégegyszer a fejezetet imádtam csak úgy mint máskor és mondanom sem kell, hogy minden percet számolok amíg várom a fejezetet és remélem, hogy leszel olyan angyal és előbb felteszed.

    Ölel csókol
    Bianca

    VálaszTörlés
  3. Szia. Sajnálom,hogy csak most írtam,de kórházba voltam.A fejezetről annyit,hogy nagyon jó volt.Legalább is nekem tetszett.Tetszik Grace személyisége,és amit a legjobban kedvelek az az Elenáról való véleménye.Fagyis jelent nagyon aranyos volt,meg ahogy Grace segített a néninek.Várom a bál részt.Remélem nagyon hamar összejön a komi,és kapjuk a kövi fejit.puszillak

    VálaszTörlés