I.rész idézete : Lassan már nem merek boldog lenni , mert akárhányszor , amikor boldognak éreztem magam mindig történt valami rossz !

2012. április 8., vasárnap

Happy Easter

 
Mindenkinek Kellemes Húsvéti ünnepeket kívánok és locsolókban gazdag hétfői napot ( *sóhajt és közben kívánja , hátha kimaradhatna a holnapi napból *)  
Vannak jó híreim ! Először is már írom a hatodik rész végét és közben pedig állandóan azon kattog az agyam , hogy tegyem már fel most az 5. részt , de eddig úgy vagyok vele , hogy eddig mindig hamarabb hoztam a részt . Félek , hogy  egyszer csak nem lesz időm írni és akkor rész nélkül maradtok , ha mindig előbb teszem fel az ígértnél . Másodszor is megszültem , Klaus történetének az alapjait már csak egy kis kivitelezés kell és mehetnek is a szavak a Wordba . Nemsokára érkezik egy rövid  novella( megjegyzés , hogy kapcsolódik a történethez és fontos momentum lesz tehát felér , majd egy részel )  és valahogy úgy vagyok vele , hogy el kéne kezdjem írni Klaus történetét , de félek , hogy akkor itt megakadnék . Jaj , annyira várom , azt hogy olvassátok Klaust , mert egytől egyig mindegyik rész izgalmas lesz .  Mint mondtam picit félek , hogy akkor itt el fogok maradni , ezért írok előre pár részt és gondolkozok milyen elemeket tegyek még ebbe a történetbe , hogy induljanak most már a cselekmények . Egyenlőre még nem tudom , hogy megér -e a történet egy újabb évadot ,remélem a jövő eldönti és tudomásomra hozza . Nos arra gondoltam , hogy nyitnék egy főoldalt , ahol rólam , a terveimről , a történeteimről , apró novellákról , novellát olvashatnátok .
Kérek mindenkit , hogy aki olvasná a főoldalamat esetleg lenne valami kérdése az vélemény formájába írja már le nekem . Előre is köszönöm és mindenkinek hatalmas mackóölelés . 

U.I. Nemsokára érkezzek a döntéseimmel , hogy hány részes lesz a történet és tervezzek - e újabb évadot . Mindenesetre már kigondoltam egy szivmelengető kis plusz részt .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése