I.rész idézete : Lassan már nem merek boldog lenni , mert akárhányszor , amikor boldognak éreztem magam mindig történt valami rossz !

2012. április 14., szombat

6.rész : -Szóba sem jöhet !

Sziasztok ! Ismét itt vagyok és mint ahogy , azt ígértem hoztam az új részt ! Szeretnétek majd még ilyeneket ? Örülök , hogy felcsigáztalak titeket és remélem tetszeni fog . Az ''ismertebbé'' válással kapcsolatban várom az ötleteket . Na nem is beszélek tovább , hanem jó olvasást mindenkinek . Hatalmas mackóölelés és várom a véleményeket !

 
 ''Mind álarcot viselünk, különféle okokból. Néha azért veszünk fel egy álarcot, mert valójában eggyé szeretnénk válni vele. Néha azért viseljük, mert képtelenek vagyunk szembenézni azzal, ami alatta van. Néha azért viseljük, mert valaki más szeretne minket másnak látni. És néha azért viselünk álarcot, hogy ne derüljön fény személyünkre. De az a baj az álarcokkal, hogy bármelyik pillanatban leránthatják rólunk őket!''
Szóba sem jöhet 

Miután megnyugtattam Bridgitett és megegyeztünk , hogy délután átjön , megebédeltem közben pedig a nemkívánatos vendég is elment és nem rontotta mellettem a levegőt . Nem mintha nem értettem volna meg a velem kapcsolatos tevékenységeit , de azért van egy határ , amit a kedves kis vendég megszegett . Mégpedig , azt hogy semmiféle önös érdekből nem ölünk meg olyan embereket , akik semmiről nem tudnak . Márpedig Damon , ezt csinálja . Olyan embereket öl meg , akik semmit nem tudnak a természetfeletti világról ,akik kívülállók és nem tehetnek semmiről . Apám miután befejeztem az ebédet hazajött és elmondta , hogy Damont ezennel hivatalosan is bevették a ''csapatba'' . Egyáltalán nem értettem , hogy hogy kerülhetett pont ő be a ''csapatba''hisz tegnap még pont ő akart halottnak látni és a szójátékát már meg sem említem .
-Grace ma reggel , miután Kolt elküldtem ő maga ajánlotta fel a segítségét .
-Miért is tenne ilyet ? Hisz mindannyiunkat utál !Főleg engem , mert emlékeztettem Elenára és Katherinere , rólad említést sem teszek miután elárultad őket . Ezek után , hogy hihetsz neki , hisz több tapasztalatod is kéne legyen !- förmedtem rá
-Megértem , hogy ezeket mondod hidd el én , sem voltam ezzel másképp . Aztán rákérdeztem és elmondta , hogy ő is éppen annyira halottnak akarja látni Klaust , mint mi . Neki is tönkretette a kapcsolatát Elenával .
-A te döntésed , de el ne felejtsd , hogy én mit mondtam . - álltam fel , majd bicegve elindultam a szobámba . Alighogy beléptem a frászt hozta rám Damon . Ott ült a megvetett ágyamon .
-Te meg mit keresel itt ? - förmedtem rá , majd sántikálva az íróasztalomhoz mentem , ahová letettem a Bűn és bűnhődést .
-Hallottam , hogy mit beszéltél Elijahval . - dőlt hátra , mintha csak otthon lenne
-Ó, el is felejtettem , hogy itt nincs magánbeszélgetés . - gúnyolódtam
-Nehéz volt nem meghallani , amikor a nevemet hallottam . Csak , hogy tud amiért téged nem kedvellek és valljuk be nem azért akarok segíteni , hogy te élj , azért még holtan akarom látni Klaust .
-Ezt már mind elmondta az apám és felesleges mindig az orrom alá dörgölnöd , azt hogy a legszívesebben holtan látnál . Felfogtam oké ? Most pedig kérlek menj el . - közöltem vele és végre nem féltem tőle , na meg persze az undok szavaitól , a gőgös gondolataitól .
-Hú , tegnap még könyörögtél . Most meg így a sarkadra álltál . Bizonyára ez , azért van mert az a pszichopata Kolnak el kellett mennie . Most nincs , aki állandóan vigasztalja a csökönyös is lelkedet – gúnyolódott
-Mint az előbb , azt világosan elmondtam , hogy ebben a helységben nem vagy szívesen látott . Elegem van a folytonos beszólásaidból , ezután úgy fogok tenni , mintha meg sem hallottam volna . Most pedig távozz – tártam ki a karomat jelentőségteljesen .
-Majd meglátjuk , hogy mit fogsz meghallani és mit nem . Addig is , hogy el ne felejtsd van egy meglepetésem a számodra . Egy jó nagy meglepetésem ! - a szavai még a fülembe csengtek , miután elsuhant a szobából . Próbáltam kiverni ezeket a szavakat a fejemből és nem rágódni azon , hogy mit is jelenthetnek . Sikerült is , mert Bridgit telefonált , hogy két perc múlva itt lesz . Hamar felhívtam Codyt és megkérdeztem tőle , hogy mit mondott Bridgitnek mi a bajom . A bátyám erre rávágta , hogy azt mondta , hogy leestem a lépcsőről és ezért nem mentem iskolába . Legalább most gondolkozott ugyanis így teljesen hihető a történet , mert igazolni is tudom a horzsolásokkal és miegyebbekkel . Leültem a kedvenc fotelembe és vártam , hogy megérkezzen . Bridgit hangos lépéssekkel indult meg a szobám felé miután felért a lépcsőn ugyanis Brdgit lépteit már messziről lehet hallani még egy emberi fül számára is . Kopogás nélkül nyitott a szobámba , majd végignézett rajtam és vidáman ledobta a földre a táskáját .
-Jaj mond már , hogy vagy ? Nem fáj semmid ? Hozzak valamit ? Hogy lehettél ekkora szerencsétlen , hogy leszáguldozz a lépcsőről ?
-Bridgit nyugi oké ? Először is nem fáj semmim így nem kell hozz semmit , másodszor pedig ismersz már .
-Néha , azt hiszem nem . Ú , elég ronda az a seb az arcodon – nézte meg alaposabban ,majd felszisszenve ült le velem szembe .
-Tudom Brid . Viszont neked egy jó hír , hogy csütörtökön vagyis holnapután megyek iskolába . A holnapi napot pihenéssel töltöm na meg persze feltétlenül elmegyek hozzád is . Mesélj mi történt ma a suliba ?
-Előbb mond el nekem hova tűnt Kol vagy mit tudom én , hogy hívják . Az a pasi állandóan utánad járkál .
-Tudod , hogy miért járkál utánam egyébként pedig el kellett mennie egy időre a városból .
-Oké . Na szóval ! - kezdett bele a legjobb barátnőm és abba sem hagyta egészen addig míg ki nem beszéltük a fél iskolát beleértve a tanárokat és , hogy az igazgatónk megint mikeket művelt a folyosón . Nagyon jó volt kikapcsolódni és végre egy pár percre ,de magam mögött hagyni a természetfeletti világot . Jó volt végre , azt érezni , hogy nem kell amiatt aggódjak , hogy bármi fura is történne , hisz az iskolába érezhetem úgy magam , hogy teljesen átlagos vagyok . Bridgit előszeretettel mesélte a pletykákat olykor szépen kiszínezve mentségére legyen , hogy én előszeretettel hallgattam végig . Minden ilyen beszélgetésünkkor elmondjuk egymásnak , hogy mi a véleményünk . Általában egyetértünk , ha viszont nem akkor könnyen bebizonyítjuk , hogy kinek is van igaza , egy pénzérmével . Bridgit még egy óráig maradt majd mikor a bátyám is hazaért úgy vélte neki is mennie kell . De mielőtt még elment volna szépen kielemezte az arcomon lévő sebet , majd azt tanácsolta , hogy próbáljam valamivel elfedni mivel nagyon feltűnő . Hát pedig én biztosan nem fogok semmit sem tenni arra a sebre . Vacsoránál csak Cody , Lara és én vettünk részt apám még mindig az „embereivel” beszél , Damon pedig kétlem , hogy velünk szeretne enni .Kol meg persze nincs itthon .
Vacsora után hamar elaludtam , majd reggel csörömpölésre ébredtem . Mivel már nem sajogtak a sebeim csak picit húzódtak , ezért már letudtam menni egyedül is a lépcsőn , ahol Lara állt apámmal szemben .
-Mi folyik itt ? - kérdeztem kótyagosan , apám szelíden rám nézett . Lara pedig dühtől izzó szemekkel figyelte apám rezdüléseit .
-Grace menj öltözz fel , addig én elrendezzem a dolgokat Laraval – sürgetett apám . Úgy éreztem nem ez a megfelelő alkalom , hogy szóváltásba keveredjek vele , ezért hallgattam rá . Bizonyára őt is meglepték az elmúlt napok eseményei . A szobámba érve felvettem az első kezembe akadott ruhát a szokásos tornacipőt , majd ahogy csak bírtam indultam újból lefelé. A hajam zilált volt és még mindig ugyanúgy volt , mint a tegnap . Kicsit borzas , de kit érdekel , amikor Lara és apám egymással veszekednek . Ez már csak , azért is furcsa , mivel soha nem hallottam őket veszekedni .
-Miről folyik a vita ? - kérdeztem újból .
-Grace apádnak az az őrölt ötlete támadt , hogy ameddig Kol nincs itthon , addig Damon fog rád vigyázni .
-Az ki van csukva !– előzött meg Cody
-Szóba sem jöhet! – ellenkeztem – Egyszerűen nincs más embered ha már bébiszittert akarsz mellém rendelni ? Amúgy is nem jöhetne velem iskolába egy : mert túl idős , kettő : meg látták Codyval veszekedni .
-Ezeket könnyen megoldhatjuk , ugyanis az iskolába ő nem kell majd közvetlenül bemenjen csak , ha vészhelyzet van akkor is ott az igézés . Csak el kell vigyen és hoznia is neki kell . Persze ott fog ő lenni mindig a háttérben . Egyébként meg ő az egyetlen olyan emberem , aki nem tart Klaustól és aki közvetlenül szembe is szállna vele .
-Apa és arra nem gondoltál , hogy simán átadhatja Klausnak ? Ugyanis elég szépen kimutatta ,hogy hogyan is érezz Grace iránt . Gondolkozz nem adhatod csak így a kezébe Grace életét ! - kontrázott rá Cody
-Egyebet sem csináltam az elmúlt nap alatt Cody . Tudom mit teszek és Grace biztonságban van akkor is , ha Damon Salvatore vigyázz rá .
-De hát apa nem is érdekel az , hogy hogy érzem magam , amikor lekezelően viselkedik velem ?
-Hidd el Grace érdekel , de első a biztonságod ! Lara leírta a bevásárolandó dolgok listáját , mielőtt nekem támadt . Most pedig menj el a bevásárlóközpontba , ahová Damon is el fog kísérni . - nyújtotta át a lapot .
-Remek ennél jobb hírét nem is kaphattam volna – kaptam ki kezéből a cetlit , majd morogva indultam el a kabátom felé .EL sem hiszem , hogy Damon lesz a bébiszitterem addig , ameddig Kol haza nem érkezik . Ki tudja meddig fog tartani az utazása . Még egy karót nyelt öreg vámpír is sokkal jobb lenne . Ahogy kinyitottam a bejárati ajtót Damon ott állt majd felkiáltott , hogy meglepetés ! Remek , ez lett volna a meglepetésem . Noha,nem is számithatam volna ennél rosszabbra . Egy gúnyos mosoly kíséretében engedett utat , majd elegánsan meghajolva indítványozott a kocsija felé . Cody kiszaladt a táskámmal , majd egy mosoly kíséretében sok szerencsét kívánt . Amint megláttam Damon autóját a lélegzetem elállt , no nem azért mert olyan szép volt , hanem épp ellenkezőleg . Körülbelül ezt a kocsit a 80-as években csinálták , ha nem régebben . Nem akartam megjegyzést tenni , mert tudtam , hogy nem jöhetek ebből valami jól ki , így inkább hallgattam . Damon beszállt a vezetőülésre , majd egy halk kattanás után én is beszállhattam . Belül , azért annyira nem volt vészes egész kényelmes volt . A ''vigyázómra'' egyáltalán nem figyeltem és próbáltam mindent kizárni , de sikertelenül , mert a mellettem ülő vámpír közbeszólt .
-Azt hiszem mi sülve – főve együtt leszünk !- fordult felém . Komolyan mondom ez tényleg meg akar ölni . Teljes testhosszában felém volt fordulva az utat nem figyelte . Így ment ez pár percig mire ténylegesen ideges lettem és kénytelen voltam rászólni , pedig megígértem , hogy levegőnek nézzem , ha belém köt .
-Az istenszerelmére fordulj már az út felé! Teljesen elment a maradék eszed ? Attól , hogy te nem halsz meg egy balesettől én még igen !- kiabáltam rá . Ő csak erre várt és tovább kötekedett . Egyetlen egy jó volt benne , hogy visszafordult az út felé .
-Félted az életed ? Ameddig velem vagy nem kell féltened .
-Pont akkor féltem , amikor veled vagyok . Abban reménykedem , hogy nem sokáig kell te mellettem maradj . - vicsorogtam rá
-Áu , ez fájt hisz még csak most kerültünk össze . Megértem én , hogy várod vissza a pszichopata barátodat .
-Kol nem pszichopata inkább rád mondanám , azt !
-Ahogy jól esik ! Mellesleg nagyon lenyűgöző a barátnőd Bridgit , ha jól tudom a nevét . Bájos , hogy mennyi felesleges dolgot tud magyarázni .
-Ne mond , hogy megint kihallgattad a beszélgetéseimet . Ez nem tartozik bele a munkakörödbe ,egyébként sem tartozik rád . Arról beszélgetek amiről akarok nem egy ilyen őrült fogja nekem megmondani .
-Nos kénytelen voltam kihallgatni ugyanis biztos voltam benne , hogy megemlíted a nevemet vagy legalább , azt hogy mennyire jól nézzek ki . Ne felejtsd el , hogy emellett az őrült mellett fogod tölteni a legtöbb időtett .
-Kicsit sem vagy öntelt és beképzelt . Ne gondolt , hogy amikor adódik időm , hogy ne lássalak épp téged foglak emlegetni . Egyébként pedig Bridgit semmit nem tud a vámpírokról szóval próbáld tartani a szádat .
-Ó , micsoda titokzatos kis barátnő vagy . Nem mondták még neked , hogy a legjobb barátod előtt soha ne titkolj semmit ? Mit szólna a kis Brdgit , ha valaki mindent elmondna neki ?
-Hát egyet mondok Bridgit soha nem fog semmire sem rájönni , ugyanis előny , ha a nevelő szüleid egyik tagja vámpír a másik pedig boszorkány . Nem tudsz felidegesíteni Damon , bármivel próbálkozhatsz . Elhiheted én sem örülök annak , hogy veled kell töltsem az időm nagy részét . Szóval könnyítsük meg a helyzetet és ne szóljunk egymáshoz .
 

4 megjegyzés:

  1. Szia.
    Már alig vártam.
    Nagyon jó rész lett,de bevallom kicsit idegesít már Damon.Lehet hogy azért mert Klaus fun vagyok?:D
    Most komolyan imádom Gracet annak,amilyen,és kíváncsi vagyok,hogy hogyan is fog alakulni a kapcsolata Damonnal.Meg persze az első találkozás mint Klaussal mint Elenával..
    xoxo

    VálaszTörlés
  2. Aztaa!én abszolút nem csalódtamXDsőt szerintem nagyon király rész lett. Nagyon bírtam benne damon beszòlàsait XD

    VálaszTörlés
  3. Szia Drágaságom !!
    Imádtam ezt a fejezetet csakúgy mint az összes többit !!!
    Összegzésben szerintem azért már alakul Damon , bár még mindig nagyon bunkó . Dehát mit is várunk tőle ő ilyen alapjáraton . Én pont ezért IMÁDOM !!! Grace pedig mint mindig nagyon cuki !! Vagány volt mikor visszaszólt Damonnak. . Viszont nagyon sajnáltam hogy most pont Damon vigyáz rá azok után hogy miket mondott neki . Azért én Damon helyében egy kicsit kedvesebb lennék Grace nem tehet róla hogy ő is úgy néz ki mint a drágalátos Elenácska . Remélem jobb lesz a viszonyuk ugyanis jó lenne ha összejönnének !! :) Na remélem sietsz a kövivel mert már nagyon várom !!
    Millió puszi és hatalmas mackóölelés bianka

    VálaszTörlés
  4. Szia Nalla :D
    Jaj annyira nagyon szeretem ezt a történetet, hogy az leírhatatlan, de tényleg :DD
    Be kell vallanom, hogy ez a rész tetszett eddig a legjobban és azt is elárulom, hogy azért mert sok Gracees és Damonos rész volt benne.
    Szerintem nagyon élethűen adod vissza a karakterét, mindig elképzelem ahogy egy bunkó megjegyzéséhez villant egy ezerwattos ellenállhatatlan Damon Salvatore vigyort, vagy ahogy felhúzza a szemöldökét.... És az is nagyon tetszik ahogy Graccel kölcsönösen az őrületbe kergetik egy mást, bár nem lennék szegény Grace helyébe Damon nagyon magas labdákat dobál ami a szópárbajokat illeti... Nahát végül is megint sikerült egy csomó sületlenséget összehordanom, majd egyszer mellékelek hozzá egy értelmező szótárt is... Mint mindig

    Ölel csókol
    Bianca

    ui: A blog népszerűsítéséhez az a tanácsom lenne, hogy keress pár tvd-és blogot(vagy akár olyat is ami nem vámpírnaplókos) és kérj cseréket biztos szívesen megteszik mert így ők is több emberhez jutnak el, valamint van pár olyan blog is ahol kritikákat kérhetsz a blogodról arról, hogy milyen a designe, meg milyennek találják az írásaidat ezek is szerintem elég népszerűek. Remélem, hogy segítettem.

    VálaszTörlés