I.rész idézete : Lassan már nem merek boldog lenni , mert akárhányszor , amikor boldognak éreztem magam mindig történt valami rossz !

2012. május 5., szombat

9.rész : -Egyezségkötés

Sziasztok ! Őszintén örülük a bátoritó/vigasztaló szavaknak . Köszönöm szépen őket nagyon jól estek . A kommentekre sajnos nem lesz időm válaszolni , viszont a chatben minden kérésre/kérdésre válaszoltam , valamint benéztem mindenhova és a rendszeresen olvasott blogokhoz kommentett irtam , mintahogy , azt mindig megteszem . Elnézést kérek , hogy csak most jött a rész és nem a tegnap , de sajna épp vizsgaidőszakom van és hát azokra készülgetek , igy nem volt időm feltenni  . 
Remélem mindenkinek elnyeri a tetszését még akkor is , ha nem valami eseménydús . Picit lemaradtam az írással , amit szeretnék pótolni , hogy lehessen még ajánlatom , de sajna nem tudok annyi időt szakítani rá , mint amennyit szeretnék :D ( ez a fránya év végi hajtás és vizsgák , kikészítenek ) Sokkal szívesebben ülnék a számítógép előtt és írnám Damon és Grace történetét , minthogy leüljek németezni , történelmet tanulni , angolozni , irodalom elemzéseket írni , valamint plusz egy idegen nyelvet tanulni  , meg hittant magolni a vizsgára :D De sajna nem tudom megtenni , mert akkor a jegyeim romolnának , aminek nem örülnék , így hétvégenként és esténként próbálok időt szakítani az írásra :D ( a sorozataimban is le vagyok maradva valamint a könyvekkel is :( )
A véleményeket nagyon várom és remélem megörvendeztettek ! :D Mindenkinek hatalmas mackóölelést és sok sikert az évvégi hajrában . 
Legyetek rosszak ! 

U. I . Nem akarom , hogy Klaus meghaljon :( azt akarom , hogy Ilona ( igy nevezem Elenát ) haljon meg és Damon meg Stefan találjon valaki mást , mert Ilona a sirba visz :D 


''Ön dönti el, hogy egy támadás eltalálja-e. Senki más. A támadója egy bántó megjegyzést vág az arcába. Azt azonban nem tudja megszabni, hogy ön mit kezd ezzel. Olyan, mintha kesztyűt vágnának az arcába. Öné a döntés, hogy felveszi - és harcol - vagy nem. Ha találva érzi magát, akkor felveszi. Valójában mindannyian verhetetlenek vagyunk. A kesztyűt egyszerűen ott hagyhatjuk a földön.''

Egyezségkötés

-Mindig lesz veled valaki , mármint az eddigi folyamat folytatódni fog . Egy héten kétszer elmehetsz a barátaiddal ,de a kettőből egyszer ott lesz valaki , aki figyel a távolból vagy Cody veled fog menni . A másik alkalommal , amikor tényleg szórakozni mentek nem kell elkísérjen senki csak a buli helyszínéig utána hazaküldheted , hacsak te nem döntesz úgy , hogy maradhat . A jegyeid az iskolában továbbra sem fognak változni és a házimunkád is megmarad . Az iskolai bálok , bulik nem számítanak bele a kettőbe , de olyankor több vigyázód is lesz . A kísérgetésekben a könyvtár is bele tartozik a Bridgethez menés is valamint az iskola . Ha ezután bármi is bánt , azt elmondod és nem szöksz el itthonról . Megegyeztünk ? - vázolta fel apám a végleges verziót .
-Megegyeztünk !- ráztam vele kezet .
-Viszont ,ha vámpír , vérfarkas, boszorkány miatt történik valami a két napot eltöröljük . Ami pedig Codyt illeti ezentúl neki is meglesznek a korlátai , mert az utóbbi időben nagyon sok mindent megenged magának . A büntetésedre visszatérve egész héten a tied a házimunka valamint nincs internet , tévé és nem mehetsz Bridgithez .
-Rendben most pedig Cody feltételére lennék kíváncsi . A bálra kik lesznek a felügyelőim ? -kérdeztem
-A bálra , ha jól értesültem Damon lesz a párod és nem valami pattanásos kamasz , akit nem érdekel a szexen kívül semmi . Damonon kívül még ott lesz Lara , mint szülőfelügyelő és Cody is harcra kész lesz .
-Ez így elfogadható . Kolról mit lehet tudni ?
-A vámpírjaim az egész várost felügyelik , Kol pedig vagy a bálra vagy hétvégén fog hazaérkezni . Azt üzenni , hogy bocsáss meg neki amiért nem tud hívni , de fontos menetrendet követ . - húzta el a száját apám ,szóval minden bizonnyal humornak szánta . -Cody rád is vonatkozik a heti két kimenő azzal a kivétellel , hogy neked nem lesznek felügyelőid .
-De , de- szólt közbe a bátyám
-Nincs semmi de fiam ideje volt , hogy egyenlően legyen elosztva a szabadidőtök . Ha Gracenk kétszer lehet elmenni egy héten akkor neked is .
-Felfogtam viszont Grace szeretnék veled négyszemközt beszélni .Kérlek gyere a szobámba . Megkérhetlek titeket , hogy ne hallgatózzatok ? Ez egy olyan testvér beszélgetés lenne . - fogta meg a kezemet ,majd húzott is felfelé a lépcsőn . A szobájába érve , amiről látszott , hogy fiú lakja , leültem az egyik fotelba majd vártam , hogy kezdjen neki .
-Nagyon sajnálom , amit akkor este mondtam . Nem gondoltam komolyan csak megijesztett a tudat , hogy elveszthetlek . Tényleg nem gondoltam komolyan amiket mondtam és szeretném , ha megbocsátanál .
-Nem haragszom rád Cody , bár nem estek jól a szavaid . A testvéred vagyok persze , hogy megbocsátok . - nyomtam az arcára egy puszit .
-Ha mér itt tartunk , hogy testvérem vagy elszeretném mondani , hogy elhívtam Bridgitett a bálra . Rájöttem , hogy nem Missy való hozzám .Segíts , hogy nyűgözzem le Bridgitett ?
-Sehogy sem kell lenyűgözd , mert már lenyűgözted azzal , hogy elhívtad . De , ha egyszer is megbántod velem gyűlik meg a bajod . -ültem vissza .
-Te tudtad , hogy elhívtam ? -meredt rám . Micsoda naiv vagy bátyuskám .
-Cody a lányok mindent megbeszélnek és a mindenbe ,minden benne van !- nevettem rá .
-Nem örülök neki , hogy Damonnal mész a bálba . Az iskolai barátaim közül is sokan akarnának veled menni . Miért mész épp vele ? Miért nem Kollal vagy Adammal ő szeretne veled menni csak fél a visszautasítástól . Féltelek Graceim !
-Kol nincs itthon , Damonal meg megegyeztünk . Tudod , hogy nem bírom az iskolai barátaidat . Egyébként is ,Adam egy barom velem . -tájékoztattam
-De ő rendes srác , ha megismered !- ellenkezett
-Nem akarom megismerni és tudod miért ? Mert mindenkivel bunkó aki neki nem szimpatikus . Damonal meg kezd javulni a helyzet .
-Annyira hiszékeny vagy Grace . Mindenkiben a jót látod ,de gondolkozz Damon vajon nem akar semmi rosszat tőled ? Mármint úgy értem , hogy azon a napon amikor elmentek ''bulizni'' nem akar majd elrabolni vagy ilyesmi ? - vetette fel Cody .
-Nem tudom oké ? De hiszem , hogy nem . Ahogy közelebbről megismertem rájöttem , hogy ő sem az akinek mutatja magát . Ha pedig gond adódna nyugodj meg elintézzem .
Edzéseket akar adni nekem szóval nem hiszem , hogy bántani akarna máskülönben nem akarna edzeni .
-Grace mióta együtt vagyunk tudom milyen vagy . Emlékszel amikor , azt hitted , hogy megváltoznak Angeláék ? Amikor azzal a dumával jöttek , hogy ezentúl minden másképp lesz ? - förmedt rám .
-Cody az egy más helyzet volt . Ők ..
-Őket jobban ismerted , igen és bennük is megbíztál , aztán mi lett még rosszabb szülők lettek . Damont alig ismered és a két helyzet egyforma csak abban tér el , hogy azokat jobban ismerted ! Vedd már észre !
-Nem érdekel mit mondasz . Hiszek benne , hogy megváltozott és nem fog nekem ártani , azért mert ő is épp olyan halottnak akarja látni Klaust , mint az apánk . Azzal , hogy meghal Klaus neki is rendbe jön az élete Elenával . Szóval elmegyek a hétvégén vele ''bulizni'' , ha tetszik neked , ha nem . -hagytam ott , majd visszafordulva még odavetettem – Adamnek meg jobb , ha megmondod , hogy hozzám se szóljon !
A mai nap nagyon sikerült végre elmondtam mindent , amit gondolok az apámnak és megegyeztünk . A bál is biztos nagyon jól fog sikerülni , mert Haley iszonyat jó terveket hozott magával és csodásan állítottuk össze . Beálltam a zuhany alá tisztára mostam magam és megnéztem a sebeimet , amelyek már szépen gyógyulnak . Tudom , hogy Cody felvetéseiben vannak igazságok , mert már egyszer megjártam , de hiszek Damonbe , hiszem , hogy nem szándékozik bajba sodorni . Megmagyarázhatatlanul megbízok benne . Miután kész lettem jólesően bújtam be az ágyba . Reggel Lara ébresztett , hogy véget ért a vakációm és iskolába kell mennem . Felvettem egy fekete nadrágot egy tornacipőt és egy fehér kissé nyúzott pólót . Felkötöttem a hajamat egy copfba , majd bepakoltam a szükséges füzeteket , könyveket . A reggeli a szokásos hangulatban telt . Damon még nem érkezett meg bár fogalmam sem volt , hogy hol tölti az éjszakáit . Vajon van neki lakása ? Vagy ? Amint épp rajta gondolkodtam és Lara mérgesen járkált fel alá a konyhában betoppant . Felkapta a táskámat , majd se szó se beszéd indult is kifelé . Követtem . Az ''antik kocsi'' helyén egy fekete terepjáró állt . A két kocsi össze sem volt hasonlítható és ilyen drága kocsik nem is voltak Port Greenben . Beszálltam az anyósülésre míg Damon a hátratette a táskámat . Elindultunk az iskola felé , amint az látszott nem igazán volt jó hangulatban , de feltétlenül meg kellett kérdezzem .
-Ezt a kocsit honnan szerezted ? Nagyon … öhm...szép .- makogtam
-Nyugi nem loptam , de le kellett váltanom az előzött mivel annak már hírneve van a vámpírok körében .
-Értem . Köszönöm , hogy nem árultad el az este , hogy kinél voltam .
-Sokkal nagyobb felhajtásra számítottam . -mocorgott
-Ez a fele sem volt annak , amit máskor kapok . Szóval te szállítasz addig az iskolába míg Kol haza nem jön . Esélyem sincs , hogy meggyőzzelek arról , hogy iskolabusszal járjunk ?
-Esélyed sincs . Én ugyan fel nem szállok egy olyanra . - rándult meg a szája .
-Hogy ti vámpírok milyen válogatósak vagytok .
-Ha már megéltél pár évet és rájöttél , hogy mindenből megkaphatod a legjobbat akkor már nem akarsz holmi iskolabuszra felülni . -tájékoztatott , majd leparkolt az iskola elé , ahol minden szem az új kocsira szegeződött és az ismeretlen vezetőre . Mivel sötétített volt az üveg , ezért senki nem látta Damont . Amint kiszálltam az autóból mindenki engem nézett csak azért , mert egy ilyen autóból szálltam ki . A srácok leesett állal álltak miközben pirulva mentem befelé az iskolába a lányok pedig próbálták kitalálni ki lehet a jóképű idegen . Ahány lánycsapat mellett elmentem mindegyikőjük megkérdezte ki az idegen és , hogy foglalt -e már . Senkinek nem válaszoltam semmit , hanem csak folytattam az utamat a szekrényem felé . Cody várt a szekrény előtt .
-Hatásos belépő volt Grace . Most már így fogsz viselkedni ? - kérdezte
-Hogy Cody ? - értetlenkedtem ,mert fogalmam sem volt arról mire akar célozni a bátyám .
-Grace senkinek nem válaszoltál a folyosón és Damon autója is hatalmas sikert aratott . Mindenesetre gratulálok a terved sikerült az egész iskola rólad beszél , pedig alig két perce érkeztél meg . - akart elindulni de megfogtam a csuklóját .
-Cody szeretlek , de nem értem a mostani viselkedésedet . Nem akartam semmilyen hatásos belépőt és nem én kértem meg Damont , hogy ilyen kocsival jelenjen meg , oké ? Nem tudom mi a bajod velem , de örülnék , ha nem kötnél belém . Tudod Cody , azt hiszem félted a hírnevedet . Eddig mindig te léptél be hatásosan ,de hogy most épp másvalakiről beszél az iskola ez téged felbosszantott . Nem szereted , ha nem csak rólad szól ? -kitépte a kezemből magát , majd eltűnt a tömegben . Tudom , hogy kicsit gonosz voltam vele , de nem értem , ezt a fura viselkedést nála . Azért nem válaszoltam a lányoknak vissza , mert nem akarok hazugságokba bonyolódni . Kinyitottam a szekrényemet , majd betettem a táskámat és indultam az első órám felé , ami matematika volt . Brid a szokásos helyén ült és integetve jelezte , hogy üljek mellé . Nem mintha nem mellé szoktam volna . Leültem a székre , mire Brid neki is kezdte .
-Az egész iskola rólad beszél meg a gazdag fekete terepjárósról . Grace én miért nem tudok róla semmit ? Van valami közöd a férfihoz ?
-Először is Brid az a férfi apám egyik barátja , nincs semmi közöm hozzá , de ő lesz a kísérőm a bálon .
-Erről én csak miért most tudok ? A tegnap miért nem mondtad ? Miért is kellett hazudjak Codynak ?
-Azért nem tudsz még róla , mert a tegnap este derült ki . A tegnap meg eljöttem otthonról és senki nem tudta hol vagyok , ezért Cody a keresésemre indult és nem akartam , hogy haza rángasson a bárból , szóval ezért kellett fedezzél . -magyaráztam el egy momentumot kihagyva : a vámpírokat .
-Rendben akkor ma átjössz és elmondasz mindent erről a pasasról . - lelkendezett .
-Nem mehetek Brid , mert szobafogságot kaptam , ami azt jelenti , hogy nem mehetek el hozzád .
-Ez nem lehet igaz Grace . Miért nem szóltál otthon , hogy elmész ? Most komolyan amiatt a kis baromság miatt ?! Itt az iskolában meg mindenki hallhatja szóval indulhat a pletyka . Mindegy holnap szépen kivételt kérsz az apádtól mivel a bál napja lesz . Úgy tudom nem kell bejönni holnap vagy legalábbis azoknak nem akik nincsenek benne a szervezésben . Ha nekünk jönnünk kell szépen elmondasz mindent .
-Nem tudok semmit sem még holnappal kapcsolatban . De megígérem , hogy mindent elmesélek . - ígértem meg , majd Mr. Turner a matematika tanár hangjára lettem figyelmes . Észre sem vettem , hogy már bent van annyira elmerültem a Bridgit mondanivalójában . Kinyitottam a füzetemet , majd szépen lemásoltam azokat az egyenleteket amelyeket már felírt a táblára .
A végén megértettem mindent , amit magyarázott , mert általában kétszer mond el mindent Mr. Turner és ezért most végképp hálás is vagyok neki . A szünetet jelző csengő megszólalt ,majd miután leírtuk mi a házi feladat szabadjára engedett mindenkit Mr. Turner . Haleyval a szekrényem előtt találkoztunk és elindultunk az igazgatói iroda felé ,hogy bemutathassuk az ötleteinket a bállal kapcsolatban . Reméltem , hogy sokáig odaleszünk mivel egy biológia órához végképp nem volt kedvem pláne úgy , hogy a tanár nem igazán szívlel és a barátnőm sincs ott .

3 megjegyzés:

  1. Szia Nalla :))
    Első komi'!!!... Éljen éljen éljen :DD
    Már nagyon vártam a fejezetet és annyira örültem, hogy végre fent van. Nos először is: nagyon nem értem Cody viselkedését fogalmam sincs mi lehet a baja, de lehet van némi igazság abban amit Grace mondott neki. Másodszor őrülök, hogy Kol hamarosan visszatér, már nagyon hiányzik:(
    Harmadszor: Damon és az ő stílusos belépői. Imádtam, az egész fejezetet úgy ahogy volt, bár már kicsit várom az izgisebb, véresebb, szenvedélyesebb jelenteket is és hát persze Klaust.

    xoxo
    Bianca

    ui: Hát ezen Ilonán akkorát visítottam OMG :DD
    Ne is mond én komolyan annyira szomorú voltam, hogy már majdnem bőgtem. Annyira nem akartam, hogy "meghaljon", de végülis nem halt meg csak kiszárították és én még reménykedem, hogy visszatér valamikor, bízom Rebekhaban, hogy majd valamit kitalál.

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Nagyon fantasztikus feji volt.Nagyon tetszett.ŐŐ hát Codyt legszívesebben megöltem volna.Egyáltalán nem szimpatikus nekem.Én is örülök,hogy Kol hamarosan visszatér.Várom a következőt.puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia Drágaságom !!
    Most én irtam harmadikként !! Nagyon de nagyon tetszett a fejezet !!!Én is legszívesebben leütöttem volna Codyt . Hogy lehet valaki ennyire szemét és persze féltékeny !!! Grace már megint teljes védelmet kap . Én nem tudnék így élni . Szegénynek olyan lehet mintha minden egyes nap minden percében figyelnék !! Nem csinálhat egyedül semmit !! Damon pedig Damon !! Cuki mint mindig !!
    Nagyon várom már a következő részt úgyhogy siess vele !!

    Millió és ezer puszi és persze mackóölelés : bianka

    VálaszTörlés