I.rész idézete : Lassan már nem merek boldog lenni , mert akárhányszor , amikor boldognak éreztem magam mindig történt valami rossz !

2012. május 11., péntek

10 . rész : - Cody mi van veled ?

Sziasztok ! Megjöttem  a friss részel igaz picit későn , de itt vagyok . Az oldalsáv a következő napokban meg fog változni . A szereplők képeit lecserélem valamint új szereplők is beléptek a történetbe és róluk is kerülni fog fel kép . Egyéb változtatások is lesznek , hogy könnyeben menjen a tájékozódás a történetben . Lesz pár újdonság illetve hamarosan jönnek az izgalmas részek , amelyben új szereplők is fel fognak tűnik . Köszönöm az előző részhez a véleményeket most is várom ! :D Igérem nemsokára belelendülünk az akcióba addig is birjátok ki az ilyen lagymatag észeket . Noha az utóbi időben nem válaszolam azonnal a chatbe , de a vizsga időszakba vagyok és jelenleg nem is tudok semmi másra sem gondolni . Ugyan 3-mat már megirtam , de van még 2 és persze el ne felejtsem mondani  az évvégi hajrát , amitől a hajam az égnek áll . Aztán nagyon sok plusz iskolai tevékenységen kell részt vennem és nem akarom elronatani az átlagomat , amiért keményen  meg kell szenvedjek . No nem is panaszkodok olvassátok inkább a részt ! 
Hatalmas mackóölelés és legyetek rosszak ! :D A helyesirási hibákat ne nézétek , mert nem saját gépen vagyok !
 
''Aki kigúnyolva és megvetve érzi magát, az támadásnak éli meg a kritikát. Mindegy, mennyi igazság van a kijelentésben, ha támadva érezzük magunkat, ellenállunk. Védekező álláspontra helyezkedünk, és lehúzzuk a rolót.''

Cody mi van veled ?


Az igazgató jóváhagyott minden ötletünket így a nap hátralevő részében már nem kellett azzal foglalkoznunk , hogy átszervezzünk mindent .A biológia órát is megúsztam így már csak  azon kellett törnöm az agyamat , hogy Bridnek mit mondok Damonról . Tudom , hogy nem fogom neki elmondani , hogy vámpír ,de alapvető információkat kell neki mondjak , mert  a barátom és , ha én nem mondok semmit akkor Cody fog ,aki képes lenne , azt mondani , hogy egy gyilkos . A hiszékeny barátnőm meg el is hinné , mert amióta ismeri Codyt azóta tetszik neki . Az ebédlőben elbúcsúztam Haleytől és odacammogtam Bridhez .
-Holnap tényleg csak azoknak kell bejönni , akik benne vannak a szervezésben . Az igazgató pedig elfogadott mindent , amit terveztünk . Alig várom , hogy lásd Brid . - lelkendeztem .
-Örülök neked ,de nekünk akkor is be kell jönnünk . Nem is értem , hogy hogyan tudtál te rávenni engem arra, hogy beszálljak . Semmi érzékem sincs az ilyesmihez . -nyavalygott -A ruhádat én bezzeg még nem is láttam . Mond , hogy ne m tornacipőbe fogsz jönni , mert amióta ismerlek más cipőt nem is láttam rajtad .
-Megnyugtatlak , hogy  a ruhám tökéletes takarásba vonja majd a cipőmet .  
-Na , de Grace ! - csattant fel , azt viszont nem hagyhattam , hogy elkezdje ecsetelni miért is nem illendő felvenni egy  ilyen alkalomra egy közönséges tornacipőt .
-Sajnálom Brid , de most rohannom kell kémiára . Később elmondol mindent , amit most akartál .
-Nem hagyhatsz itt !- kiabált utánam , de úgy csináltam mintha nem hallanám , nem volt szép dolog , de most nem volt sem időm sem kedvem arra , hogy a kioktatásait hallgassam . A kémia terembe érve szinte mindenki bent volt már annak ellenére , hogy még be sem csengettek . Lelöktem a pakkomat a külföldi cserediák mellé , aki már teljes felszerelésben állt az asztala előtt . A fogasról lekaptam a megmaradt köpenyt , ami megvédi a ruhánkat a kilocsolt anyagoktól . A szünet végét jelző csengő megszólalt és én is hasonló pózban álltam meg , mint a kémia társam , akit ma a tanárnő levált ugyanis minden félévenként párt cserélünk . Adam , Cody barátja is velünk tanul kémiát mivel egy évvel visszamaradt vagyis megbukott belőle . Mrs . Julia a terembe lépett és elmondta , hogy a beosztás már meg van . Egy jobb kémikus egy kevésbé jobbal kell legyen , ezek voltak a feltételei mindig a tanárnőnek .
-Miss Morgenstern az ön párja ebben a félévben Mr. Collins lesz . Remélem ver belé egy kis tudást , mert a jegyei szörnyűek . - küldte mellém Adamat . Remek a mai nap legrosszabb híre , hogy egy beképzelt szex éhes lesz a kémiatársam . Semmi bajom nem lenne vele , de amikor beszól valakinek a folyosón csak azért , mert az kevésbé népszerű az undor eluralkodik rajtam az irányában . A beképzeltséget , ha fizetnék Adam Collins kapná a legtöbbet . Letelepedett mellém , majd egyből hozzám fordult .
-Örülök , hogy te vagy ebben a félévben a társam . Hát nem remek ? Épp , azt kívántam , hogy melléd osszanak be és sikerült .
-Remek . - húztam el a szám , nem akartam vele így viselkedni , mert eddig rólam nem mondott semmi rosszat , de ha azokra a személyekre gondolok , akiket megbántott akkor erőt vesz rajtam a cinizmus és a flegmaság .
-Grace tudod régóta figyelek már és nagyon nem örülök , hogy ma azzal a titokzatos  pasassal jelentél meg , pont azt beszéltük a bátyáddal , hogy egyáltalán nem való hozzád . Mit szólnál, ha együtt mennénk a bálra ? - kérdezte meg minden szégyenérzet nélkül . Tudom  , hogy sokan szeretnének menni Adammal , de én nem ,nemcsak azért , mert elvesztettem a fogadást Damon ellen , hanem azért , mert Adam egy kétszínű beképzelt ember .
-Sajnálom Adam , de már van párom a bálra . Egyébként megkérhetsz más lányokat szinte minden lány veled akar menni . - mondtam .
-Igen majdnem mindenki csak az az egy nem , akit én szeretnék vinni . - lankadt le . -De egy táncot mindenképp kapnom kell . - ragyogott fel az arca . Elvettem a vizet a kezéből , majd ahogy , azt a feladat előírta beletöltöttem a nátrium-kloridba . Nem akartam a szemébe vágni , azt hogy akkor sem táncolnék vele , ha piros hó esne , egyébként sem tudok táncolni . Szeretem a kémiát , de azt hiszem mától már nem érzek semmit sem a tantárgy iránt , mert Adam teljesen összerombolt mindent . Nem akartam a képébe vágni , azt hogy nem kap semmiféle táncot , mert ő a lányokban csak a szexpartnerét látja és engem csak azért szemelt ki , mert talán én vagyok az egyetlen ebben az iskolában akinek nem jönnek be ezek a hazugságok amiket ő feltétlenül állít . A  nátrium-klorid a vízben szétesik nátrium ionokra és kloridionokra, ezeket hidrát-burok veszi körül . Ebből kellett egy következtetést csinálnunk . Mindig is büszke voltam arra , hogy értem a kémiát ezért könnyen le is jegyzeteltem , amit Adam szorgosan figyelt , majd bevágta .
-Semmit sem értek abból , amit leírtál . Nem korepetálnál esetleg ? Nagyon megköszönném
-Minden szerdán és hétfőn korrepetálok a suliban szóval megtalálsz . Ez azt jelenti hogy a vízmolekulák rátapadnak az egyes ionokra. - mondtam miután a tanárnő engedélyt adott arra , hogy elmagyarázhassam a többieknek .
-Remek Grace várunk a kémia csoportban továbbra is . Most összepakolhatok és várom mindenkitől az egy oldalas bővebb kifejtést . - adta ki a parancsot és az egész osztály egyszerre kezdett el nyüzsögni . Levettem a fehér köpenyt , kezembe kaptam a pakkot és robogtam is kifelé az ajtón . Nem foghatom fel , hogy miért épp mellém osztotta be Adamat
A nap további részében nem kellett részt vennem az órákon , mivel Haleyvel és a többiekkel már neki láttunk a terem feldíszítésének . A nap végén fáradtan szálltam be a fekete terepjáróba . Jólesősen dőltem hátra a méreg drága ülésben .
-A reggeli belépőd hatásos volt Damon Salvatore . Mindenki a titkos gazdag férfiról beszél .
-Hatásosnak terveztem is . Nem igazán érdekelnek ezek a lányok . - indította el a kocsit .
-Tudom téged csak Elena érdekel . De Damon az ikertestvérem az öcséddel van szóval szerintem előbb gondolkodj aztán cselekedj .
-Mit tudsz te rólunk ? Hm ? -nevetett fel .
-Hidd el nem volt vicces , amikor egész Mystic Falls természetfeletti embereinek az életét meg kellett tanulnom képek nélkül . - csuktam le a szemeimet .
-El tudom képzelni és mit tudsz Caroline Forbesról ? -kérdezte
-Miért kérded ?
-Ellenőrzésképp , szóval mit tudsz Caroline Forbesról ?
-Caroline anyja a seriff Mystic Fallsban míg az apja meghalt ,mert nem akart vámpír lenni .Caroline az iskola egyik legnépszerűbb lánya először Mattel járt , aki ember aztán Tyler Lockwoodal ,aki vérfarkas volt míg Klaus hibriddé nem tette . Most vannak abban a szakaszban , hogy Tyler tanulja az önkontrollt . Caroline egy kórházban változott vámpírrá Katherine jóvoltából , majd Stefan segített neki elsajátítani a vámpír mizériákat . Elég kielégítő voltam ?
-Hűha neked te aztán tudod a Barbi életrajzát .  
-Muszáj volt mindenki életrajzát megtanuljam , apám mindennap felkérdezte . Azt mondta lehet , hogy szükségem lesz rá . - a szemeimet még mindig csukva tartottam és éreztem a jóleső bizsergést a szemeimben .
-Grace ne , hogy elaludj , mert két perc és otthon vagy ! - rázogatott .
-Nem alszom el csak fáradt vagyok . Szörnyen fáradt . Miért voltál olyan undok velem amikor megismertél ? - tértem rá arra a témára , amire már nagyon kíváncsi voltam és nem hagyott nyugodni .
-Azért , mert nem akartam elfogadni azt , hogy van még egy hasonmás , akit vámpírok , boszorkányok védenek  és Elenának meg ki kell állnia, azt a sok rosszat , amit Klaus tervez ellene . Nem  akartam elfogadni azt , hogy ameddig te iskolába jársz addig ő azon gondolkozik , hogy hogyan hozza rendbe az életét . Nem akarom , hogy szenvedjen .
-Megértelek hisz senki sem akarja szenvedni látni , azt akit szeret . De , amint vége a Klausal való harcnak  lesz esélyed Elenánál ugyanis tudni fogja , hogy miattad élte túl . - egyenesedtem ki .
-Igen és veled mi lesz ? - kérdezte .
-Ne törődj te azzal , hogy velem mi lesz , mert még én sem tudom . Damon  nagy az esélye annak ,hogy nem is lesz mivel  törődjek . Hallottad amikor mondtam , hogy  valószínűleg meg kell haljak  annak érdekében , hogy Klausnál minden jól működjön ?
-Grace nem kell annak így történnie !- csattant fel .
-De Damon így kell történnie , mert ha én nem halok meg akkor Klaus tovább terrorizálja Elenát . Ha én nem teszek valamit Klaus romba dönt mindent . Hát nem érted ? Nekem kell megakadályoznom , hogy Klaus hibrid legyen .
-De , ha ő megöl akkor megkapja a véredet és sikerülni fog neki aktiválni rendesen a hibrid oldalát .
-Ez pontosan így igaz , de Damon nem figyeltél amikor meséltem . Én vagyok az egyetlen aki képes őt megölni és a vérem nem éppen olyan , mint az átlagos emberekké . Rám nem hat egy vámpírnak a vére . Kérlek addig ne beszéljünk az ilyesmiről , ameddig nem érkezik el az ideje , ha ezekkel kapcsolatban bármi kérdésed lenne az apám mindenre válaszolni fog .
-Rendben . Most viszont szépen elmondod , hogy hánykor kezdődik a bál .
-Este nyolckor .
-Addigra itt leszek az edzéseket pedig elkezdjük szombat reggel . Ne gondold , hogy elfelejtettem . - kacsintott rám . Felvettem a táskámat és elindultam befelé a házba . Lara gőzölgő ebéddel várt . Amit lerakott elém mind megettem , majd tanulásra hivatkozva a szobámba mentem . Elővettem  a Büszkeség és balítélet könyvet  és elkezdtem olvasni egészen addig ameddig Cody be nem  rontott a szobámba .
-Mit mondtál Adamnak Grace ? - förmedt rám .
-Semmi nem mondtam Adam Collinsnak ! - tettem le a könyvet és vártam a folytatást ugyanis biztos vagyok benne , hogy Adam hazudott Codynak csak , azért , hogy saját magát jobb színbe  mutassa meg engem meg haragítson össze és akkor majd ő lesz a nagy kibékítő
-Miért nem segítesz neki ? Hát nem látod , hogy te vagy az egyetlen lány a suliba akit érdekel ?
-Engem nem érdekel az a bazári majom . Fogd fel ! Amiért neked a barátod nem , azt jelenti , hogy nekem is az kell legyen .
-Pedig ő minden szégyenkezés nélkül még a bálra is elhívott és ő nem szokott mást elhívni . Megvárja míg őt hívja el egy lány . - kiabált .
-Nem érdekel utálom Adam Collinst . Örülnék , ha leszállnál rólam és nem játszanád a kerítőt , mert már idegesítesz . Utoljára mondom szálljatok le rólam Adammel . Nem érdekel ,hogy ő a kémia társam , hagyjon békén és mindenkinek jó lesz . Most pedig kifelé a szobámból . - ordítottam rá , mert egyszerűen nem vagyok képes türelmes maradni , amikor a bátyám , az hiszi , hogy jobban tud mindent mindenkinél . Nem érti meg , hogy nem vagyok olyan lány , akinek a bájgúnár tetszik .
-Rendben van Grace , de ne felejts el egy valamit . Én vagyok a bátyád és én közbe avatkozhatok , ha olyat látok ami nem tetszik és egyáltalán nem tetszik , hogy Damon körülötted legyeskedik és hogy ennyire jóbban vagytok . - indult kifelé .
-Azért ''legyeskedik körülöttem '' mert jelenleg ő a bébiszitterem . Te nagyon támogattad amikor apa felhozta , azt hogy legyen mindig valaki mellettem és semmi közöd a magánéletemhez . -vágtam hozzá egy párnát .
-Addig igenis van közöm a magánéletedhez , ameddig én vagyok a bátyád .  - fordult vissza . Nem tudom mi lelte a bátyámat . Mostanában túl sokat veszekszünk  és túl sok mindent elvár tőlem . Mi lett veled Cody ? Mi van veled Cody ?

3 megjegyzés:

  1. Szia Drágaságom !!
    Igazából most sem tudok mást írni mint hogy remek lett a fejezet !! Tudom hogy ez annira sablonos duma de hát ha ez az IGAZSÁGGG !!!! Egyszerűen imádom ezt a törit alig birom kivárni a következő fejezetet !! Most pedig összefoglalom a kedven jeleneteim !!! Először is meglepődtem Damonon , úgy látszik kezdi megkedvelni Gracet !! Főleg az tetszett amikor Grace azt mondta valószínű nem éli túl a Klusszal való találkát . Damon pedig milyen hevesen ellenkezett hogy annak nem kell úgy történnie !!Nagyon cuki volt . Viszont azt az Adam gyereket én jól tökön rúgtam volna !! :) Nem hiszem el hogy nem értette meg elsőre hogy Grace nem akar tőle semmit !! A másik pedig Cody !! Tényleg mi van azzal a gyerekkel ?? Képes a saját testvére ellen fordulni ?? Mi jogon kéri számon Gracet ? Főleg ilyen hangnemben ? Nem is értem !!
    Ha velem így beszélne a bátyám már rég felpofoztam volna !! Lehet hogy csak védeni próbálja de akkor is !!
    Na ennyit a fecsegéből ! A lényeg hogy minél előbb hozzd kérlek a folytatást !! Pleaseeeee !!:)
    Addig is millió és ezer puszi és persze hatalmas mackóölelés : bianka :)

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Most kezdtem el olvasni a törid :D Imádom ahogy írsz. Csak így tovább. Egyébként imádom Damont ♥ Lécci hamar kövit

    VálaszTörlés
  3. Szia Nalla:)

    Most néztem az oldalsávot és nagyon felcsigáztál az új szereplőkkel. A fejezetet már tegnap este elolvastam, de csak most volt erőm írni, meg egy kicsit át is akartam gondolni, hogy mit is írjak. Igazándiból most kicsit kettős érzéseim vannak a fejezettel kapcsolatban. Nem tudom pontosan megmagyarázni, hogy miért is van ez így csak most így van.
    Ez lehet, hogy az én hibám talán még mindig a tegnapi finálé hatása alatt vagyok, vagy nem tudom. Na de a fejezetről is írok valamit.
    Hát ugye a fejezet címe az, hogy mi van veled Cody, hát meg mondom én mivan. Az, hogy ő Grace bátyja és nem elég, hogy egy pasi állandóan ott legyeskedik a húga körül az még ráadásul vámpír is aki valljuk be nem a legmegbízhatóbb ember a világon. Tapasztalatom van, hogy milyen egy igazi féltékeny bátyus és hát szerintem Cody még nem is olyan durva, persze Damon vámpír és így esélye sincs ellene, de ha ember lenne tuti lett volna már bunyó!!
    DE ha valaki megérti Gracet az bizony én vagyok. Hajrá Grace csak így tovább ne hagyd magad :D

    Már nagyon várom a bálos fejezetet úgyhogy siess vele nagyon és remélem nem hangol le a bejegyzésem, mert nem azért írtam. Tudod, hogy imádom a történetet ahogy téged is!!!!!!!

    Ölel csókol
    Bianca

    VálaszTörlés