I.rész idézete : Lassan már nem merek boldog lenni , mert akárhányszor , amikor boldognak éreztem magam mindig történt valami rossz !

2012. május 19., szombat

11. rész : - A bál !-első rész

Sziasztok ! Megjöttem a következő részel , amit szerintem mindenki várt már és joggal is várhattátok ,mert ez a rész amolyan áttörő . Ugyanis ezután a rész után beindul a cselekmény és kapunk sok - sok véres/akciós jeleneteket . Mint , azt látjátok két részre osztottam a részt , mert picit sok akció lett volna egybesűrítve így pedig  hosszan olvashatunk egy izgalmas részt . A végéért lehet sokan meg akarnak kövezni , majd , de remélem mindenkinek elnyeri , majd a tetszését . Most írom a .... (megsúgom ) az izgalmas rész következményét . Ez nem csak számunkra egy mérföldkő , hanem a szereplőink számára is , ami megváltoztatja még a mellékszereplők életét is . Gracenek nem csak egy mérföldkő lesz , hanem több száz , mivel az érzelmein kívül a múltjába is nyerünk , majd betekintést , ami sok bonyodalmat és fájdalmat tartogat , majd . De erről ennyit  nem akarom lelőni a következő részekre nézve poént :D 
Köszönöm az előző részekhez irt véleményeket ,  nem tudtam rájuk válaszolni , mert nem volt időm ugyanis nem voltam itthon a héten és mikor haza értem pihennem kellett . De ma leülök részeket írni , hisz ez az egy nap , ami szabad így teljesen ráhangolódok Damon és Grace történetére. 
Mi lenne , ha a következő részhez mondjuk kapnék 5 véleményt ? Nagy kérés ? Ha nagy megértem , ám csak  úgy repesne a szívem : ) 
Mindenkinek kitartást és hatalmas mackóölelés mindenkinek , valamint olvassátok szeretettel ! 

''A boldogsághoz nem kell semmi, ami földi, aminek értelme van... csak az, hogy két ember egyszerre találja önmaga számára feleslegesnek magát és ajándékozza el bőkezűen, mint valami nyűgöt - melytől boldogan szabadulni akar - a másiknak önmagát.''

A bál 1/2
Reggel az ébresztő órám csörgésére ébredtem . Hosszasan nyújtóztam egyet , majd az órára pillantva vettem észre , hogy bőven van még időm mielőtt elindulok az iskolába . Lustálkodtam még egy jó ideig mire rászántam magam arra, hogy kikeljek a pihe – puha ágyikómból . A legutolsó percet is kihasználtam , de a kötelesség hívott . Óriásit ásítottam és nyújtóztam mikor kiszálltam . A szekrényemhez érve meg sem néztem mit kapok ki . Felvettem , összekötöttem a hajamat , majd elintéztem a dolgaimat a fürdőszobában . Ma reggel Lara vitt el az iskoláig , ahol mindenki már sürgött és tette a dolgát . Lara állítólag ráért ,mivel úgyis el kellett mennie a boltba pár csavaróért estére . Haleyvel még egy utolsó megbeszélést tartottunk utána pedig elindultam segíteni Bridnek ,aki a körmét rágcsálva állt az italos pult előtt .
-Szia Brid jöttem segíteni . Miután ezzel kész leszünk körbenézünk és mehetünk is haza , mert a többiek nagyon jól haladnak . - vigyorogtam , mint atejbetök .
-Grace soha az életben nem fogsz rávenni ilyen hülyeségekre , most otthon aludhatnék még Ki fogok szállni , ha ennek vége . -csapkodott felém villámokat szóró szemekkel .
-Brid , nyugi . Most pedig lássunk hozzá . - tereltem a témát . - Mesélj , hogy lesz a hajad !
-Miért kérded ? Tudtommal eddig soha nem kérdezted meg ,hogy hogy lesz a hajam . Azt hittem téged az ilyesmi nem érdekel . - hadarta el .
-Nem is csak terelni akartam . - vigyorogtam tovább . Miután befejeztük körbenéztünk , majd elindultunk haza . Otthon Lara felfokozott hangulatban várt és elmondása szerint már el kéne kezdeni készülődni . Ezért leültetett ebédelni , mert üres hassal állítólag nem vagyok jó társaság és mivel nem igazán vagyok oda a ruhákért így teljesen elrontanék mindent . Megettem az ebédet , beszéltem pár szót a morgó Codyval , akit Lara nemrég ébresztett , mert elfelejtett valamit megvenni estére így neki kell elmenjen a boltba . Lara elküldött zuhanyozni , hogy utána tudja becsavarozni a hajamat . A zuhanyzás jó hosszúra sikeredet és két réteg bőrt is lemostam magamról , mert a védelmező boszorkányuk képes lenne visszaküldeni , ha valami hibát látna . Jólesően dőltem neki a hideg csempének és elgondolkoztam , hogy milyen is lesz , majd az este . Nem tudom , hogy hogy fog alakulni , de abban biztos vagyok , hogy mindenből a maximumot fogom kihozni . Körbetekertem a virágos törölközőmet magam körül , majd kitrappoltam a szobámba , amit Lara elárasztott csecsebecsékkel , a ruhámmal és különböző smink termékekkel . Leültetett a fésülködő asztalhoz , majd elkezdte becsavarni a hajamat . Mivel hosszú volt és dús , ezért körülbelül egy órán keresztül csavarta . Zsibbadt nyakamat megdörzsöltem , majd szünetet kérve Laratól indultam a konyhába egy kis frissítőért , ahol ott volt apám és Cody .
-Sziasztok !- köszöntem miközben a hűtőből előkotortam egy üveg ásványvizet .
-Szia Grace ! Látom Lara jól elintézett . -célzott a hajamra Elijah .
-Ez még csak a kezdett . - sóhajtottam fel . - Meséljetek valamit ! - ültem le melléjük .
-Azon kivül semmi érdekeset nem tudok mondani , hogy a testvérem Damonnal megy a bálba . - fordult felém Cody .
-Ebből elég lesz most már Cody , Grace azzal megy akivel akar . Én pedig még mindig szívesebben látom Damont vele , mint egy kamaszt .
-Igaza van apának . - bólogattam helyeslően .
-Ma mindenképp óvatosnak kell lenned Grace , ugyanis az embereim egy vámpír nyomaira bukkantak . Maradj mindig Damon mellett . - utasított
-Rendben megérettem most viszont megyek , mert Lara teljesen megőrült . - húztam el a számat .
-Csak mosolyogj ! - nevetett apám .
-Könnyű , azt mondani . - a szobámba érve Lara leültetett a földre , majd szépen kitisztította a körmeimet és ráment átlátszó festékkel . Nem volt szabad kifesteni ugyanis 1864-ben kétlem , hogy volt körömlakk . Ugyanezt a műveltetett elvégezte a lábamnál is , majd tájékoztatott , hogy beszerzett egy cipőt , ami tökéletesen kényelmes és megfelel a kornak is . Kétlem , hogy kényelmes lenne az a cipő , amit mutatott , de megjátszottam magam , hogy tetszik és mindenképp felveszem majd . Csakhogy én nem fogom , azt felvenni . A tervem tökéletesen működni fog . Miután Lara kimegy a szobámból míg én felöltözök az ágy alá dugom a cipőt egy tornacipős dobozba így eleve nem fogja furcsállni , aztán felveszek egy kék tornacipőt . Mindenkinek jó lesz nekem azért , mert nem kell kényelmetlen cipőkben flangálnom , mások meg észre sem fogják venni a ruhám takarásában . Lara miután ezzel is végzet feltett egy szolid sminket vagyis hát igazából nem is volt smink , mert kihúzta a szemem szemceruzával , majd bespirálozta . Ennyiből állt az egész , de még így is meglepődtem , amikor megláttam magam a tükörben .
Ezek után magamra hagyott és utasított , hogy normálisan vegyem fel a ruhámat , mert nem szeretne még egyszer kihámozni belőle . Levettem az akasztóról a csodaszép ruhát . Először felvettem egy harisnyát , mert mégsem léphettem a cipőmbe meztelen talpal . Felhúztam a cipőmet és elrejtettem a terv szerint a Lara által kikészített cipőt . A ruhámba beleléptem , majd magamra húztam a nehéz ruhát . El sem tudom képzelni , hogy hogy járhattak folyton ilyen kényelmetlen ruhába . Hátul nem tudtam eligazítani így Lara segítségét kértem , aki a szobám előtt várakozott . Beállított a tükör elé , majd eligazította mindenhol a meseszép ruhát .
Egy gyönyörű ékszert akasztott a nyakamba , ami csodálatosan passzolt a ruhámhoz és mellesleg megfelelt a 1864-es éveknek . A ruhámba először alig tudtam mozogni , majd miután belejöttem Lara leparancsolt egy székre , hogy tudja megcsinálni a hajamat .Egyenként kivette a csavarókat a hajamból így göndörré varázsolva a hajamat . Egy -két tincset eligazított , majd néhol csatokat tűzdelt belé . Az összhatás szolid és mesés volt . Úgy éreztem magam , mintha egy hercegnő lennék .
Lara fényképeket készített újra megigazította ruhámat , majd magamra hagyott , hogy ránézzen Codyra . A bátyám szmokingba trappolt be a szobámba .
-Grace elnézést akarok kérni a tegnapi viselkedésemért , ha nem akarsz randizni Adammal , akkor nem kell randiz vele . Damonhoz is megpróbálok egy kicsit kedvesebb lenni . Viszont sürgősen tanácsokra lenne szükségem Bridgittel kapcsolatban .
-Oké Cody . Csak add önmagadat , hisz Brid a valódi természetedért van oda . Minden helyzetben add önmagad . A filmes kérdésekben pedig mindig neki adj igazat és érts vele egyet . - pusziltam meg .
-Köszönöm , mesésen nézel . Előre sajnálom Damont , mert minden fiú utánad fog baktatni . - mosolygott rám .
-Ne is mondj ilyen sületlenséget . - húztam el a szám .
-Akkor önmagamat adom és a filmek terén neki adok igazat , minden esetben . - fordult meg közben az előbbi mondatát motyogta .
Ajtócsapódást hallottam , kinéztem az ablakon és Damon sötét kocsiját láttam meg , ezért elindultam lefelé a lépcsőn . Amint megláttam Damont a szám tátva maradt , mesésen nézett ki fekete öltözékében . Tengerkék szeme élénken csillogott , szája pedig mosolyra húzódott . A korláton végighúztam kesztyűs kezemet közben le sem vettem a szememet a rám szegeződött kék szempárról . A kesztyűm egyenes vonalban simult a kezemre és jólesően simogatta a víztől nedves tenyeremet . A kék szempár tulajdonosa a kezét nyújtotta felém amibe belehelyeztem az apró tenyeremet . Tökéletesen illett bele .
-Csodálatosan nézel ki ! Tényleg vannak normális ruháid . - nevetett . A hangja betöltötte az egész nappalit . - A boszi és Elijah elmentek .
-Remek . - húztam gúnyos mosolyra az ajkaimat .
-Indulhatunk ? - kérdezte .
-Természetesen . -karoltam belé . A kocsihoz érve kinyitotta az ajtót , majd segített betuszkolni a ruhámat . Az iskolához érve ugyanúgy segített kiszállni . A karját nyújtotta , amit én szívesen le is fogadtam . Rámosolyogtam , majd elindultunk a terembe .
-Úgy tudod , hogy holnap kezdjük az edzéseket ? - kérdezte.
-Tudom , ne is emlékeztess . - csikartam a fogaim alól .
-Jó estét Ms . Morgenstern ! - köszönt az irodalom tanárunk . - Gyönyörűen és hűen adták vissza a terem hangulatát .
-Köszönjük szépen . - mosolyogtam rá . - Na Damon mit szólsz ? Elég hű ? -kérdeztem , amint kicsit körbe tudtunk nézni a terembe . Minden lányon fellelhető volt az 1864- es ruhák , a fiúk is kitettek magukért hisz mindegyik szmokingot viselt . Bridgitett és Codyt sehol sem láttam .
-Ms . Morgenstern szabad egy egy táncra . - fordult felém Damon .
-Megtiszteltetés Mr. Salvatore ! - pukedliztem közben meg mosolyogtam , mint a vadalma . Eszembe sem jutott egész addig , hogy én nem tudok táncolni míg a parkett közepére nem értünk . Pirultam is rendesen , majd Damon füléhez hajoltam .
-Van egy kis gond ! Nem tudok táncolni . - vallottam be . Damon nevetett , majd a fülembe suttogott én pedig lélegzet visszafojtva hallgattam .
-Lépj rá a lábamra , a ruhádtól senki sem fogja észrevenni . - húzott közelebb magához én pedig alig kaptam levegőt .
-De de de... - makogtam .
-Ms . Morgenstern csinálja , azt amit mondok . - fenyegetett .
-Rendben még jó , hogy nem , azt a cipőt vettem fel amelyiket Lara kikészített . - szaladt ki a számom . Komolyan csak én lehetek ekkora idióta , hogy eláruljam magam . Világ életembe nem tudtam hazudni és elhallgatni semmit , ami nem volt fontos .
-Grace milyen cipőt vettél fel ? - kérdezte Damon miközben jelentőségteljesen nézett a lábamra , amit a ruha takart .
-Azt hittem a férfiakat nem érdeklik a cipők . -tereltem .
-Ne terelj Grace ! Ne akard , hogy itt aki bárki megláthat húzzam fel a ruhádat .
-Oké , egy tornacipő van rajtam . De senki nem láthatja meg a ruhám miatt . - hadartam .
-Valahogy gondoltam , hogy valamivel elrontod az öltözéked . - kacsintott miközben jókat derült . Az arcom paprika piros volt .
-Nem fogok olyasmit viselni , ami kényelmetlen , ronda és nem érzem magam jól benne .
-Jól van most már tudom , hogy semmi baja nem lesz a lábamnak ráállhatnál . - fogta meg a derekam . Ráálltam a lábára közben vizslattam az arcát fájdalom után kutatva , de nem látszott rajta semmi .
-Nem vagyok nehéz ? Egyébként is az 1864 -es években nem is táncoltak így ! - néztem fel rá .
-Pihe könnyű vagy , ráadásul a cipőd megkönnyíti a helyzetet . Valóban nem így táncoltak , de hogy várd el egy rakás kamasztól , azt hogy tanulják meg , azt a táncot . - kezdett el a ritmusra táncolni . Furcsa volt egy férfit így táncolni látni ilyen kecsesen , a legtöbb férfi nem is táncol inkább a kispadon üldögél , akik mégis ilyesmire adják a fejüket azok is csak , azért mert a barátnőjük kényszeríti .
-Látod mire jó ilyenkor egy kényelmes cipő ? - húztam fel a szemöldököm miközben még közelebb húzott magához . Annyira közel voltunk egymáshoz , hogy egy apró tárgy sem fért volna el köztünk . Centikre volt az arcom az övétől miközben az ajkait bámultam . Tovább táncoltunk vagyis én csak rajta álltam . Ritka férfi tesz meg ilyen szívességet , hisz valljuk be , azért a legtöbb félti márkás cipőjét a legapróbb porszemtől is . Még mindig az ajkait bámultam szinte csábítottak . Grace le kell nyugodnod .
Benedvesítettem az ajkaimat , miközben Damon az arcomat vizslatta . A kezeimet összekulcsoltam a nyaka körül , s véletlenül a nyakához érintettem . Utána jólesően bizsergett a kezem , ahol hozzáértem . Damon , ha lehet még közelebb hajolt , amikor egy kéz érintette meg a vállamat .Hirtelen hátrafordultam és kidülledt szemmel bámultam , azt akinek a keze még mindig a vállamon volt . Damon ajkait egy szitokszó , majd egy morgás hagyta el .

4 megjegyzés:

  1. Szia Nalla!
    Nagyon jò feji lett imádtam Grace terve is haláli volt
    Másodszor pedig ìgy elolvasva a fejezetet
    lehet hogy a kövezéssel kapcsolatban igazad volt XD
    siess a kövivel
    pusy
    Kat

    VálaszTörlés
  2. Szia Drágaságom !!
    Bocsi hogy csak most írok !! De egyszerűen nincs idő semmire !! Ez lett az egyik legjobb fejezeted !! Kíváncsi lennék milyen ruhája volt Gracenek mármint képen ! Biztos gyönyörű de olyan vicces hogy a bál ellenére még mindig csak sportcipőt képes felvenni . :) És hát végre közelednek egyre jobban egymáshoz Grace és Damon ! Annyira cukik lennének együtt !! MOst már Gracen is tetszik Damon !! Legalábbis a gondolataiból ezt veszem ki !! Viszont én még nagyon kíváncsi vagyok arra hogyan tanítja Damon Gracet . És hogy ki az aki megzavarta Damonékat . Viszont van egy tippem csak nem Cody ?
    Már iszonyatosan várom a fejezet 2 . részét !! Nagyon siess vele Kérlek !!
    Addig is milió és ezer puszi és persze hatalmas mackóölelés hatalmas rajongód bianka

    VálaszTörlés
  3. Szia Nalla:)
    Kicsit megkésve írom a komit, a fejezetet már előbb olvastam, de csak most volt időm és energiám írni.
    Szerintem is ez lett az eddigi legjobb fejezeted, most kezd izgalmas lenni. Reményeim szerint Kol lesz az aki megzavarja a légyottot, legalábbis nagyon bízom benne... :D
    Én is irtó kíváncsi lennék, hogy milyen volt Grace rucija, ja és a tornacipó oda b*sz :::D
    Már nagyon várom a fejezet folytatását, úgyhogy siess vele! Please!!

    Ölel, csókol
    Bianca

    VálaszTörlés
  4. Szia Nalla!
    Bocsi, hogy csak most írok, de nem voltam itthon :( Eszméletlen lett a fejid...imádtam! Grace gyönyörűen nézhetett ki (főleg tornacipővel XDD)...de Damont biztos nem múlta felül ;) Annyira vártam már a csókot, erre így abbahagyni...gonoszság! Úristen, ki volt az??
    Siess a kövivel, már nagyon várom!
    Pusszi, Mányi

    VálaszTörlés