I.rész idézete : Lassan már nem merek boldog lenni , mert akárhányszor , amikor boldognak éreztem magam mindig történt valami rossz !

2012. március 26., hétfő

2. rész - Intézkedések

Sziasztok megérkeztem a  második részel ! Remélem mindenkinek elnyeri a tetszését . Továbbá ismétlem magam a chatbe várom a cseréket legyen az banner vagy link ! Előre is köszönöm ! Egyébiránt mást is lehet mondani , hisz arra van a chat . Lehet nyugodtan kérdezni , mert nem harapok . Köszönöm az 1 kommentet , amit kaptam . Annak is nagyon örülök , hisz csupa pozitívat tartalmaz . Örülök , hogy van akinek tetszik és le is írja a véleményét . Vannak , akik olvassák a blogot ? Iszonyat sokszor szoktam feltenni a kérdést magamnak ,de most már tudom , hogy egy ember biztos olvas , meg amúgy is régóta őrlődik már bennem , hogy "papírra " vessem az én kis agyszüleményemet . Hú , el se hiszitek milyen régóta , csak tudjátok kell kedv és egy kis kivitelezés , meg kell tervezni a részt mielőtt , azt bepötyögjünk xD Remélem az idézet is passzol meg a kép és megint kapok hozzászólást * összeszorított újjal ül * A második részben sem szerepel , akire nagyon várunk , de megsúgok egy titkot , hogy most irom a negyedik részt és a harmadik végén történnik fog valami . Türelem !Mesélhetnék még pár dolgot , de azt hiszem nem rám vagytok és kórós agyszüleményeimre kiváncsiak , hanem a történetre .
Hatalmas ölelés mindenkinek és jó olvasást !

 
"A düh egy olyan érzés, amit azok éreznek, akiknek számít valami."
 
 
Intézkedések...
Amit Elijah a tegnap kirendelt tényleg igaz volt , mert ma reggel Kol a nappaliban várt teljes harci díszben . Mondjuk , ha jobban bele gondolok , akkor nem is lepődöm meg , mert , amit itt az elmúlt hónapokban lezajlott , az leginkább az őrültek házára hasonlít . Mindenki azzal van elfoglalva , hogy minél biztonságosabb legyen nekem Port Green , amiért tényleg szívből hálás vagyok , de miközben mindenki arról gondoskodik , hogy biztonságba legyek , na meg persze magáról , arról elfeledkeznek , hogy hagyjanak teret , levegőt , szabadidőt nekem . Szabadidőm még van , mert ugye nem mehetek el sehová a legjobb barátnőmmel , Bridgittel , sem pedig a bátyámmal még a közeli kávézóba sem . Úgy érzem ez ki fog készíteni már csak idő kérdése és őrült leszek a sok otthon üléstől ,semmit tevéstől . Az iskolában vannak teendőim , hisz benne vagyok minden lehetséges bizottságban , programban , szervezéseben de csak , azért mert így egy kicsit kiszabadulhatok a levegőre és emberek között lehetek , akik egy teljesen átlagos lánynak titulálnak el . Az idegennek előtt , sőt még Bridgit szemében is csak egy nagyra törekvő , otthon ülő személy vagyok . Nem is haragszom meg rá hisz tényleg szeretnék valamit elérni a jövőbe már , ha nekem lesz olyanom . De apám szerint lesz szóval állítása szerint mindent bele kell adnom , hogy vigyem valamire . Állítólag bennem van a reménye . Mármint , ezt úgy értelmezhetjük , hogy szerinte biztos orvos esetleg ügyvéd leszek , mert Cody nem sok jót ígér . Míg én átlagosságra vágyom addig Cody mindent felad , azért , hogy vámpírvadász lehessen . Tehát tényleg nem sok jóval kecsegtet a jövője . Egyszer el is mondta, hogy én leszek a pénzkereső húgica , míg ő az óvó báty . Megmondtam neki , hogy abból ő nem fog enni , szóval nagyon gyorsan húzzon bele a tanulásba máskülönben egy csóró senki lesz , mert nem számíthat mindig arra , hogy Elijah eltartja és akkor lesznek neki márkás ruhái meg minden amit szeme , szája megkíván .
Kol szokása szerint most is egy poénnal ütötte el a reggeli rossz kedvet , ami általában jelen van a mi kis konyhánkba . Aztán szokás szerint következett a felüdítő kacagás , ami körbelengte az egész teret , így mindenki felszabadultabban sürgött-forgott . A reggeli most is elhúzódott , mint ahogy az van minden reggel .Lara becsomagolt nekem és Codynak ebédet , amit egy puszi követett , aztán mindenki ment a reggeli dolgára . A mi esetünkben ,Cody , Kol és én , iskolába , Elijah és Lara pedig újabb kutatásokba kezdett . Cody felült legújabb motorjára és azzal indult el , míg mi felszálltunk az iskolabuszra . Mit ne mondjak Kol az egész utca szeme láttára kezdett el rimánkodni nekem , hogy ő mindent megtesz csak ne kelljen fel ülnie erre a sárga ocsmányságra . Az egész arcom a piros szín formájába játszott , míg kínkeserves percek után sikerült felrimánkodnom Kolt a buszra . A buszsofőr füstölgő fejjel indította be az ütött – kopott iskolabuszt . A legtávolabbi helyekre ültünk el , de még így is hallottam , amint a többiek összesúgnak a hátunk mögött . Egyesek szerint Kol egy gazdag elkényeztetett ficsúr , megint mások szerint pedig egy igazi Don Huan . Hát persze , hogy az utóbbiak lányok csoportjából hangzott el , míg az elsőt a fiúk beszélték . Nem tudom , hogy Kolt , hogy nem zavarja az , hogy tökéletesen hall mindent , amit beszélnek és nem gurul be rajta . Én pironkodva , húzódnék össze a helyemen , majd pedig számolnám a perceket .
Közelebb hajoltam Kolhoz , majd feltettem neki a kérdést miszerint nem zavarja az ilyesmi .
-Tudod Grace , ha az ember esetemben vámpír már több ilyet megélt , akkor egy idő már nem zavarja , hanem egyszerűen kikapcsolja . Sok mindent megéltem és ez pedig csak hízelgés a számomra . Azt ne mond , hogy te nem látod milyen tökéletes a testem .
-Kol tájékoztatlak , hogy az egód ennél nagyobb már nem is lehetne . Te jó ég az én kicsi kis önbizalmam háromszor elbújhat a tied mellett . - mondtam miközben a gombot piszkáltam a felsőmön . Pironkodva néztem fel , hogy vajon ez a lökött szeretni való ős , hogyan is reagál a kijelentésemre .
-Grace majd , ha neked is lesz ekkora tapasztalatod , akkor az én önbizalmam , önbecsülésem simán elmehet majd a tied mellett . Gyönyörű vagy fogd fel . Ha lenne esélyük a gimidbe járó srácoknak arra , hogy randizhassanak veled , akkor minden lehetőséget megfognának ,de tudod a legutóbbi után . Senki sem szereti , ha nyíltan megmondják neki , azt hogy nem akarsz vele randizni . Ezért nem merik kicsi lány feltenni a kérdést és közeledni . Persze ott van a bátyád , Elijah és nem utolsó sorban itt vagyok én is szóval , aki közeledni merne az szerintem nem élne tovább két percnél . - kuncogott , mire több lány is heves vihorászásba kezdett .
Jól estek a szavai kicsit jobb kedvem is lett és szívesebben viselem el , azt hogy kaptam egy újabb bébiszittert . Mármint nincs gondom azzal , hogy Kol lett a vigyázóm , mert tőle százszor rosszabbat is kaphattam volna ,csupán nem szívesen gondolok arra , hogy már itt az iskolában sem lehet az az átlagos lány , aki itt nem kell hazudozzon a legjobb barátnőének . A busz kitett minket a szokásos helyre . Bridgit mosolyogva szaladt elém , miközben jó pár diákot félreállásra késztetett . Kolt nem ismerte , ezért mire odaért érthetetlenül bámult rám , majd a mellettem szorosan álló ősre.
-Szia Grace ! Idegen !- biccentett az egyre szorosabban közrefogó Kol felé .
-Szia Bidgit ! Ő itt Kol , aki egy ideig velünk fog mászkálni az iskolában ugyanis apám távoli rokona , aki most érkezett hozzánk .
-Értem . Egyébként stílusosan lépett be ma Cody az iskolában . El sem hiszem , hogy ő a testvéred , annyira különbözők vagytok … - a többit nem értettem , mert egyre csak azon járt az eszem , hogy megint mit csinálhatott az a féleszű bátyám . Ő mindenesetre imád a figyelem központjába lenni , ellentétben velem , aki jobban szeret a sarokba gubbasztani és imádkozni ,hogy senki ne figyeljen rá . Sikerült valahogy kiböknöm ,azt amire a legjobban kíváncsi voltam .
-Miért , hogy lépett be ? - fojtottam vissza a lélegzetemet és próbáltam nem koncentrálni az egyre gyorsabban verő szívemre .
-Hát tudod Missyvel az iskola bejáratánál mindenkit feltartott , tudod...ööö mivel épp egymás szájába matattak . Aztán volt itt egy fickó , akit életemben nem láttam ,de nagyon jól nézett ki és az mondta, hogy menjenek szobára , mire Cody begurult és neki ment a pasasnak .De nyugi egyiküknek sem lett baja , viszont Cody az igazgatónál van . - ez nem lehet igaz ! Cody mégis mit műveltél ?! Te jó ég , ha ezt megtudják otthon , tuti kicsinálják . Mert apám szerint mindig maradj a háttérbe és onnan irányítsd a dolgokat .Eszméletlen , hogy miket megenged magának most , hogy van miből fizetni mindent .
-Köszönöm Bridgitt , hogy elmondtad viszont nekem és ennek a fess fiatalembernek az igazgatóhoz kell menjünk a papírokért, aztán pedig meg kell leckéztessem a bátyámat . Később találkozzunk ! - meg sem vártam a válaszát kezen ragadtam Kolt ,majd az iskola igazgatósága felé indultam jobban mondva szaladtam .
-Hé , nyugi Grace . Codynak biztos volt oka , hogy megüsse a pasast .- rángatott meg Kol
-Ide figyelj Kol ! A bátyám soha nem tette ezt , még akkor sem , amikor lett volna oka rá . Erre tessék megüti , azt a férfit . Mostanában teljesen elfeledkezik arról , hogy ki is ő . Szóval ne nyugtatgass itt engem , mert minden okom megvan arra , hogy idegbetegként viselkedjek . Most pedig döntsd el ,hogy jössz vagy maradsz ! - förmedtem rá , aztán szó nélkül húzott maga után . Cody ott ült a titkárság egyik sötétkék székén és teljesen magába volt zuhanva ugyanis még , azt sem vette észre , hogy mi beléptünk az irodába . Sietve elé guggoltam .
-Cody neked teljesen elment a maradék eszed ? Hogy jutott ilyesmi az eszedbe ? Hogy teheted , ezt ?
Felnézett mélázásából , majd erőteljesen ellökött magától úgy , hogy a padlónak csapódtam .Egy szisszenés után sikerült felállnom , majd vigyázóm mellé álltam , aki indulatosan kiabált rá a bátyámra . Soha nem tett még ilyet . Miért pont most ?
-Öcsém te teljesen meg vagy őrülve ! Miért csináltad ezt ? Amiért dühös vagy nem kéne a húgodat bántanod .
-Pont te fogsz kioktatni , idióta . Most pedig menjetek innen . Otthon elmesélem mi történt . - biccentett az ajtó felé , jelzés kép
-Nagyon jó okod kell legyen erre ! - vágta rá Kol . Nem tudom mi ütött az öcsémbe , de épp amikor megmondtam volna neki , hogy addig el nem megyek , amíg el nem magyarázza a dolgokat megjelent Miss . Collins a titkárnő .
-Miss és Mr. Morgenstern ! Á , ön bizonyára a legújabb diákunk , itt vannak a papírjai és a többi . Kérem Miss . Morgenstern induljanak el az órájukra . Mr . Önt pedig várja az igazgató úr . - lökött szinte ki minket az irodából Miss Collins , aki már jócskán benne járt a korban , de mivel példamutató ember az iskolában így mindenki megtűri . Igaz kicsit túlbuzgó és felettébb sokat szeret parancsolgatni , de ezek ellenére kiválóan ért a feladatához . Képtelenek voltunk elindulni az óráinkra , ami mellesleg mindkettőnknek történelem volt . Remek . Miután elfoglaltuk a helyünket a fehér falakkal bevont terembe , rögtön érkezett a történelem tanár . Bele is csapott a közepébe de Kol , mint mindig most is beleszólt . Egész órán , ezt művelte . Mindenben kijavította Mr .Redicet , akinek már láttam füstölni a fejét . Meg is löktem jó erősen , de mint akinek se füle , se érzéke nem reagált a figyelmeztetésre folytatta a kajavitásokat . Persze megértem én ,hogy ő megéltem meg minden , de ez egy iskola nem pedig a ki mit tud . Mondjuk lehet engem is idegesítene, ha nem úgy mondaná el valaki , ahogy történt , de Kol túlzásokba esik és képtelen észre venni magát . Dühös vagyok rá és Codyra is . Codyra azért , mert furán , agresszívan és idegesítően viselkedik , Kolra meg , azért mert az egója és a kötekedési vágya felültesz mindenen . Nem fogom , ezt kibírni . Kész lehetetlenség . Mindkettő egész nap a nyakamba lehelnek úgy követnek , aztán még otthon sem hagynak békén . Ideje lenni szembesíteni őket ,de azt hiszem nem én leszek az a személy . Lara és Elijah tudnak nekik parancsolni na jó igazából Kol csak Elijahra hallgat , de még ő is beijed Lara dühtől izzó szemeitől .
Amint hazaértünk beszélni fogok Elijahval és Larával egyaránt , mert hiába ez az első nap , de Kol barátocskám már most az idegeimre megy . Mindenki minket nézz az egész terembe és pusmognak rólunk . Nem szeretek a központban lenni és , ezt most az én drága korrektor barátocskámnak köszönhetem .
-Kol elég volt hagyd abba az állandó kijavitgatást !- pisszegtem rá úgy , hogy senki ne hallja
-Miért egyszerűen ez a félnótás semmit sem tud , valakinek meg tanítania , ha már diplomát szerzett . - fortyant fel
-De annak a valakinek nem neked kell legyél . Egyébként pedig ez az ember egy csupa szív, hóbortos tanár , aki mindenkinek ad egy második lehetőséget , beleértve téged is . Szóval fogd be , azt a nagy szádat és maradj csendben , máskülönben pokol lesz ebben az iskolában az életed , ezt garantálhatom .
-Nem tudom belőled kinézni , azt hogy engem megbántsd , sőt még életemben nem hallottam tőled , azt a szót , hogy fogd be . Ezaz kislány csak így tovább ! - kuncogott
-Nem is szeretek így beszélni , de te kihozod belőlem a rosszt . Szóval kérlek , ha valamit is számítok neked , akkor ezután kedves leszel Mr . Redicettel és csendben maradsz . Akkor válaszolhatsz , ha kérdeznek .
-Ó , szóval kijátszod a valamit is számítok neked nevezetű lapot . Oké , ezt megjegyeztem szóval több ilyen lapocska már nincs . Rendben megpróbálok kedves és odaadó lenni ezzel a félnótással és csendben maradni . De megjegyzem ez lesz életem legnehezebb feladata .
-Köszönöm ,de tényleg – álltam fel , miután megszólalt a szünetet jelző csengő hangja . Kol követte a példámat , majd elindultunk az ebédlő felé , ahol kitört a balhé .

1 megjegyzés:

  1. Szia Nalla:)!
    Ez a rész is szupi volt. Tetszik ahogy Kol és Grace szétszívatja egymást, nagyon édesek... lehetséges, hogy lesz köztük valami?
    Sajnos Damon még nem szerepelt a történetben, vagy lehetséges, hogy mégis?! (csak tippszinten de lehet, hogy ő volt az akinek Cody bemosott)
    Tényleg nagyon jó a történet és csak biztatni tudlak, hogy folytasd mert tehetséges vagy. Már nagyon várom a következőt. Légyszi minél hamarabb hozd(nagy boci szemek)xD

    xoxo
    Bianca

    VálaszTörlés