I.rész idézete : Lassan már nem merek boldog lenni , mert akárhányszor , amikor boldognak éreztem magam mindig történt valami rossz !

2013. március 16., szombat

Sziasztok!

Tudom, hogy nem kéne ide ilyen pofátlanul beállítanom , mert utálom is magam elég rendesen, hogy ide tolom a képem. De ezerszer is bocsánatot kérek, amiért nem jelentkeztem , sőt nem is válaszoltam senkinek. Az utóbbi hónapok nagyon megterhelőek voltak nemcsak számomra , de a családom számára is. Nagymamám súlyosan megbetegedett ezért mindennap a kórházba ültünk mellette, de szerencsére most már jólvan! A magánéletembe megjelent pár olyan ember akikkel meggyűlt a problémám sőt mai napig dillemába szenvedek velük kapcsolatban és őszintén nem tudom mihez kezdjek magammal. Egy éve ilyenkor tudtam, hogy mit akarok, tudtam , hogy merre felé kell alakuljanak a dolgok ahhoz, hogy minden sínen legyen. Mára ez már elmúlt, mert november közepe óta olyannyira megváltozott minden, hogy kapkodom a fejem jobbról-balra. Mindenhol csak a probléma van és hétvégén sem állhatok meg egy pillanatra sem, mert folyamatosan egy vizsga előtti felkészítőre kell járjak. 
Nem akarok panaszkodni , de megvannak az okaim, hogy miért nem hoztam eddig részt és miért hagytalak cserben titeket. A gépem decemberben feladta a szolgálatot elveszett minden és nem tudták helyrehozni a szervizben. Mit ne mondjak pont az kellett nekem , mert az összes vizsgaanyagom elszállt, de a legrosszabb az volt, hogy az egész történet törlődött. Jól hallottátok az egész! Ugyanis tömérdek rész megvolt már írva , sőt az új történet amelyet megszavaztatok is kárba veszett .Abból is kész volt már az első hét rész, amelyek kétszer olyan hosszúak voltak, mint ezek. Olyannyira dühös lettem, hogy 2 hónapig egy sort sem írtam egyikhez sem , mert elment a kedvem újra írni az egészet,de még ihletem sem volt. Nagyon sajnálom, hogy csalódtatok bennem és megértem , ha többé egy sort sem fogtok írni nekem. De van egy vagyis inkább kettő jóhírem. Visszaolvastam a történetet újra elkapott a láz és a kommenteitek megmentette a blogot. Annyira elérzékenyültem a szavaitoktól, hogy megfogadtam, ha törik, ha szakad de be lesz fejezve Grace és Damon története. Az új történetem első fejezete már csak javításra szorul és jelentem kész vagyok Grace történetének egy újabb fejezetével. Sok minden átértékelődött bennem és más irányba veszi a cselekmény a fordulatot. No, ne ijedjetek meg semmi nagy változtatás nincs, mert úgy kívánom befejezni, ahogy azt először elképzeltem csak másfajta módszerekkel kívánom megvalósítani illetve izgalmasabb részek következnének.
Akarjátok, hogy feltegyem a blogra? Vagy már nem vagytok kíváncsiak rá ? 
Mindenesetre a ti döntésetek lenne ugyanis, ha kapok pár visszajelzést, hogy velem vagytok még és olvasnátok tovább akkor jönni is fogok az új részekkel és egy teljesen új kinézettel . Na mit szóltok hozzá? 
Kellünk még nektek ?

2 megjegyzés:

  1. szia!
    megértem azt hogy miért nem tudtál ennyi ideig írni, én szívesen olvasnám tovább a történeted mert az előző részek is nagyon tetszenek már sokszor visszaolvastam őket ;) szóval én várom a folytatását.:D Damon&Grace Forever!!!!!! <3 :)))

    VálaszTörlés
  2. Szia Drágaságom !

    Ne butáskodj , már hogyne kellenél . Annyira örülök , hogy hallok felőled már megijedtem sosem térsz vissza . Megértem , hogy nem tudtál írni és jobbulást kívánok a mamádnak . Remélem most már tényleg jól lesz . És remélem te is jól leszel . Szorítok neked hogy sikerüljön rendbe tenned a dolgaidat .
    És persze hogy kellesz nekünk . Bárhogy folytatod is a történetet mivel nagyon megszerettem repesve várom az új fejezetet .
    Óriási örömet okoztál azzal hogy folytatod :) És csatlakozom az előttem szólóhoz Damon és Grace FOREVERRRRRRRRRRRRRR <3

    Szeretünk csajszi !!
    Hatalmas mackóölelés :
    Bianka

    VálaszTörlés